Του Πέτρου Λεμπετλή (δημοσιογράφος που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου)
“Με αφορμή την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, θα ήθελα να εκφράσω έναν προβληματισμό σχετικά με τη διαχείριση της ζωντανής μετάδοσης των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου μέσω διαδικτύου.
Συγκεκριμένα, για ποιο λόγο διακόπτεται ο ήχος κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης;
Κατανοώ ότι ο Πρόεδρος του Συμβουλίου έχει τη θεσμική αρμοδιότητα να διαχειρίζεται τα μικρόφωνα των μελών, όμως δεν θεωρώ ότι ο τεχνικός υπεύθυνος ή ο διαχειριστής της μετάδοσης δικαιούται να προβαίνει σε ενέργειες όπως η σίγαση του ήχου ή η διακοπή του σήματος.
Αν κάποιος επιθυμεί να έχει λόγο επί της διαδικασίας, μπορεί να το πράξει θεσμικά, διεκδικώντας σχετική θέση στις επόμενες εκλογές. Μέχρι τότε, ας περιοριστεί στον ρόλο του, τηρώντας τις αρχές της διαφάνειας και της απρόσκοπτης ενημέρωσης των πολιτών.”
