Για το στρατόπεδο Ζιάκα, χρειάζεται να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος.
Όταν συγκεντρώνεται τόσο μεγάλος αριθμός στρατιωτικών σε έναν ήδη υπερπυκνοκατοικημένο δήμο, ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι μια μελλοντική κρίση στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα λυθεί με…
πραξικόπημα;
Αν ο Δήμαρχος καθυστερήσει να μαζέψει τα σκουπίδια τους ή αν ξεχάσει κάποιο πρωινό να στείλει τη Φιλαρμονική για την έπαρση της σημαίας, πάντα θα υπάρχει ο κίνδυνος να αναλάβει δράση η χούντα στη “Monopolys” του Δημάρχου.
Γι’ αυτό είναι κρίσιμο ο Δήμαρχος να το επισημάνει στον Υπουργό Άμυνας, κ. Δένδια.
Η επιχειρηματολογία του δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στην ανάγκη για περισσότερο πράσινο και νέα σχολεία, αλλά και στην προστασία της ομαλής δημοκρατικής λειτουργίας της μικρής μας “Monopolys”.
Γιατί μπορεί ο στρατός να είναι θεματοφύλακας των συνόρων, αλλά σίγουρα δεν θέλουμε να γίνει και θεματοφύλακας των… παιδικών μας παιχνιδιών που γνωρίζει πολύ καλά να παίζει ο Δήμαρχος “Πρωταγωνιστής”.
Του Πέτρου Λεμπετλή (εκδότη – δημοσιογράφου που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου)
