Το Mega Channel, ασχολήθηκε με το θέμα που σας ενημερώσαμε στο αρθρο Αποκλειστικό: Υπερδιπλάσιο κόστος σε σχέση με άλλους δήμους που τραγούδησε η Κλαυδία και παρουσίασε την είδηση…
στην πρωινή εκπομπή Buogiorno, με παρουσιάστρια την Φαίη Σκορδά.
Το επιτελείο της, ήταν ενήμερο για τα ποσά των συναυλιών, που έκανε η Κλαυδία σε διάφορους δήμους, με κόστος πολύ μικρότερο από τα χρήματα που διέθεσε ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου, κάνοντας μικρή ανάλυση και προσκάλεσε τον πρώην αντιδήμαρχο Στέλιο Διακάκη, ο οποιος ανεξαρτητοποιήθηκε από τη διοίκηση Αλεξανδρίδη, για να συνομιλήσουν.
Η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τα 35.278 ευρώ που έδωσε ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου για τη συναυλία της Κλαυδίας και στο γεγονός πως ακόμα δεν έχει έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο, ανάλυση με την κατανομή χρημάτων, κάτι που υπάρχει σε όλες τις άλλες αναθέσεις των δήμων.
Ανέφερε επίσης ο Στέλιος Διακάκης πως η περσινή συναυλία με την Μελίνα Ασλανίδου κόστισε αρκετά πιο λίγο και πως το ποσό της συναυλίας, σε σχέση με τα ποσά των άλλων δήμων, ήταν εξωφρενικα.
Τέλος, σε ερώτηση για την παραίτηση του, ανέφερε πως δεν μπορούσε να είναι σε μια διοίκηση που δεν υπάρχει διαφάνεια.

