Τo Υπουργείo Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μαζί με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσαν πρόσκληση για το έργο ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρόμου Δυτικής Θεσσαλονίκης, με συνολικό προϋπολογισμό 15 εκατατομμύρια ευρώ, που θα υλοποιηθεί με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεταφορές» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Στο πλαίσιο αυτής της πρόσκλησης προβλέπεται…

η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου Δυτικής Θεσσαλονίκης με αξιοποίηση της υφιστάμενης υποδομής και την κατασκευή όλων των απαραίτητων έργων (νέες αποβάθρες, στέγαστρα, πεζογέφυρες, Η/Μ εγκαταστάσεις, χώροι στάθμευσης και έργα πρόσβασης), καθώς και την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, με δικαιούχο του έργου την ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΑΣ Μ.Α.Ε.

Το νέο δίκτυο θα περιλαμβάνει επτά Σιδηροδρομικές Στάσεις: Σίνδου, Αγχιάλου, Διαβατών, Κορδελιού, Επτανήσου, Μενεμένης και Νέου Σ.Σ. Θεσσαλονίκης. Θα αναπτυχθεί σε δύο κλάδους από τα δυτικά (προς Σίνδο και προς Αγχίαλο – Διαβατά) και έναν ενιαίο κλάδο προς τα ανατολικά, έως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.