Την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου στις 19:00, στον μαγικό αύλειο χώρο του Σιδηροδρομικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, (Νέα Μοναστηρίου 7Β, Στρατιωτική Στάση, Ελευθέριο Κορδελιό), η αφηγήτρια Ανθή Θάνου θα ερμηνεύσει με τον μοναδικό της τρόπο…
τέσσερα διηγήματα των Σίμου και Λένας Οφλίδη, από τη συλλογή «Δυτικά της Σαλονίκης», των εκδόσεων Επίκεντρο. Τη συνοδεύει με κανονάκι και φωνή η προικισμένη μουσικός Γκορκέμ Ντεβρίμ.
Πριν την παράσταση οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στα ιστορικά εκθέματα του Μουσείου, στα βαγόνια του θρυλικού Οριάν Εξπρές, καθώς και στα βαγόνια του τελευταίου ταξιδιού των Εβραίων της Θεσσαλονίκης προς το Άουσβιτς..
Η παράσταση απευθύνεται σε εφήβους και ενήλικες, με διάρκεια 70 λεπτά.
Η είσοδος είναι με ελεύθερη συνεισφορά, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να παρακολουθήσουν αυτό το ξεχωριστό πολιτιστικό γεγονός.
