Στη συνεδρίαση του Κοινοτικού Συμβουλίου Ελευθερίου Κορδελιού, αποφασίσθηκε ομόφωνα ψήφισμα, για το πρώην στρατόπεδο Ζιάκα, μετά από εισήγηση του αναπληρωτή Προέδρου Τερζόπουλου Κωνσταντίνου.
Αναλυτικά το ψήφισμα…
Έπειτα από την απόφαση, κυβέρνησης και υπουργείου Εθνικής Άμυνας, για ανέγερση 600 κατοικιών, στο πρώην στρατόπεδο Ζιάκα, εμείς ως Δημοτική Κοινότητα Ελευθερίου – Κορδελιού εκφράζουμε την αντίθεση μας και δηλώνουμε ότι διαφωνούμε με αυτήν την εξέλιξη.
Σε έναν μεγάλο δήμο, όπως ο δήμος Κορδελιού – Ευόσμου με πυκνή δόμηση, με τεράστιο έλλειμμα πρασίνου, με ρυπογόνες βιομηχανίες δίπλα του και με μεγάλες ανάγκες επίλυσης προβλημάτων, όπως χρήση γης, μία ολόκληρη έκταση 130 στρεμμάτων θυσιάζεται, δημιουργώντας προϋποθέσεις μεγαλύτερης τσιμεντοποίησης στην περιοχή.
Από την στιγμή που ο χώρος του στρατοπέδου Ζιάκα είναι χαρακτηρισμένος, από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης, ως χώρος μητροπολιτικού πάρκου, ΖΗΤΑΜΕ την πραγματοποίηση ενός πνεύμονα πρασίνου με την δημιουργία χώρων άθλησης και αναψυχής, με πάρκα, με παιδικές χαρές, καθώς επίσης και χώρων πολιτιστικών δράσεων.
Έχουμε το δικαίωμα, ως Κοινότητα Ελευθερίου – Κορδελιού και ως τοπική κοινωνία, να διεκδικούμε αναβάθμιση της περιοχής μας, με περισσότερο πράσινο, με καθαρότερο περιβάλλον καθώς επίσης και με διάφορα έργα υποδομής.
