Λόγω της σημερινής απεργίας της ΓΣΕΕ, Τετάρτη 1 Οκτωβρίου, θα δυσκολευτούν οι πολίτες με τις μετακινήσεις. Αναλυτικά πως θα πραγματοποιηθούν…

Τα μέλη του Συλλόγου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ συμμετέχουν, με κοινό βασικό αίτημα τη μη εφαρμογή της 13ωρης εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς λεωφορεία την Τετάρτη, εκτός από το προσωπικό ασφαλείας για την δρομολόγηση 50 λεωφορείων, την υπηρεσία εξυπηρέτησης Α.Μ.Ε.Α. και η νυχτερινή γραμμή του αεροδρομίου (Ν1).

Τα ταξί στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργούν κανονικά.

Στο Μετρό Θεσσαλονίκης, αναμένονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Μετρό καθώς και περιορισμοί στη λειτουργία της γραμμής. Επιπλέον, κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών, στις 09:00 το πρωί θα ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία των σταθμών «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο». Οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς αυτούς χωρίς στάση. Οι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί μέχρι νεωτέρας, ενώ θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις

Με ανακοίνωσή της η Hellenic Train ενημέρωσε το επιβατικό κοινό, πως σήμερα (1/10) δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο λόγω της 24ωρης απεργίας.

Οι πτήσεις θα πραγματοποιηθούν κανονικά από και προς τα Ελληνικά αεροδρόμια καθώς η απεργία που είχαν ανακοινώσει οι ελεγκτές και οι ηλεκτρονικοί της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) αποφασίστηκε ότι είναι παράνομες.

Τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια από τις 00:01 έως τις 24:00 λόγω συμμετοχής της ΠΝΟ στην απεργία.