Όπως σας είχαμε ανακοινώσει αποκλειστικά, το μεσημέρι της Τετάρτης 1 Οκτωβρίου, στο άρθρο Ποιος θα είναι ο νέος πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Κορδελιού Ευόσμου; στην σημερινή έκτακτη συνεδρίαση…
ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, πρότεινε τον Σάββα Ξενιτόπουλο, Πρόεδρο Β’Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής και Εντεταλμένο Σύμβουλο Παιδείας Δήμου Κορδελιού Ευόσμου, μέχρι σήμερα, για νέο πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου.
Στην ψηφοφορία εκλέχθηκε με 29 ψήφους υπέρ, 2 λευκά και 6 κατά.
