Του Βασίλη Βόγγαλη
Ο Δήμαρχος Κορδελιού-Ευόσμου κύριος Λευτέρης Αλεξανδρίδης, ξεκίνησε τη θητεία του στην Διοίκηση του Δήμου, με την στρεβλή άποψη, ότι, αφού έγινε Δήμαρχος, ο Δήμος του ανήκει, οπότε κάνει ότι γουστάρει. Εξού και η αναφορά που έκανα στην επιστολή ανεξαρτητοποιήσης μου πρίν από ένα χρόνο, ότι, ” οι πολίτες του Δήμου του παρέδωσαν την Διοίκηση και όχι τους τίτλους ιδιοκτησίας, ” όπως ο ίδιος νομίζει.
Δεν ήρθε όμως έτσι στην Διοίκηση ο κύριος Αλεξανδρίδης, είχε σχέδιο, όχι μίας σωστής διακυβέρνησης του Δήμου, γιατί για κάτι τέτοιο χρειάζεται κόπο και πολύ δουλειά. Ήρθε με σχέδιο να ιδιωτικοποιήσει τις υπηρεσίες του Δήμου, κάτι το οποίο έκρυψε πολύ καλά προεκλογικά, αλλά έγινε φανερό από το πρώτο κιόλας διάστημα που ανέλαβε την Διοίκηση του Δήμου.
Από την πρώτη στιγμή, το γραφείο του Γενικού Γραμματέα του Δήμου και μετέπειτα κουμπάρου του Δημάρχου, έγινε κέντρο διερχομένων, άνθρωποι με γραβάτες και χαρτοφύλακες έμπαιναν ο ένας μετά από τον άλλο. Τι είναι αυτοί Δήμαρχε; του έλεγα, γνωστοί του Γενικού με απαντούσε και εγώ έκανα ότι δεν καταλάβαινα για να δω που θα πάει η δουλειά.
Μετά άρχισα να ακούω για ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών, γιατί όπως έλεγε ο Δήμαρχος θα αποδίδουν καλύτερα. Δηλαδή κατάλαβε ο Δήμαρχος μέσα σε δύο μήνες ότι οι υπηρεσίες πάσχουν; μπράβο! Όταν άκουσα για την καθαριότητα και τον ρώτησα, μου είπε ότι το Ελευθέριο Κορδελιό θέλει να το δώσει σε ιδιώτη και ο Γενικός Γραμματέας ήδη το ψάχνει. Εκείνη τη στιγμή ο χρόνος για την αποχώρηση μου άρχισε να μετράει αντίστροφα. Του είπα όμως ότι σε όσες ευρωπαϊκές χώρες έγιναν ιδιωτικοποιήσεις σε υπηρεσίες των Δήμων, οι έρευνες έδειξαν, ότι, οι υπηρεσίες για τους πολίτες ήταν χειρότερες και ακριβότερες και όπου λήγουν οι συμβάσεις με τους εργολάβους, οι Δήμοι τις παίρνουν ξανά πίσω.
Μετά από λίγο διάστημα, άρχισαν να σφυρίζουν δεξιά και αριστερά οι απευθείας αναθέσεις και επειδή εγώ δεν ξέρω να σφυρίζω κλέφτικα, ούτε να κάνω τον χαζό, παραιτήθηκα από την θέση του αντιδημάρχου, κατέθεσα την ανεξαρτητοποίηση μου και έφυγα για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος και για να κρατήσω την αξιοπρέπεια μου. Γιατί ότι είναι νόμιμο δεν σημαίνει πως είναι και ηθικό!
Ξέρω από πρώτο χέρι, ότι, ο Δήμαρχος κύριος Αλεξανδρίδης, θέλει να ιδιωτικοποιήσει την καθαριότητα. Ακούω και για την υπηρεσία προμηθειών, την υπηρεσία Ηλεκτροφωτισμού και ήδη είναι σε εξέλιξη η ιδιωτικοποίηση τμήματος της υπηρεσίας πρασίνου, όπου αύριο είναι θέμα στην Δημοτική Επιτροπή. Εδώ θα προσπεράσω και δεν θα αναφερθώ στο τι έχει πει για τις ιδιωτικοποιήσεις ο νομπελίστας συγγραφέας και ποιητής Ζοζέ Σαραμάγκου.
Της απευθείας ανάθεσης και των ιδιωτικοποιήσεων το κάγκελο! Αυτό ήταν το σχέδιο που είχε για το Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου ο κύριος Λευτέρης Αλεξανδρίδης.
Αν είναι έτσι κύριε Αλεξανδρίδη, να τα δώσουμε όλα σε ιδιώτες, να κάνουμε τον Δήμο Α.Ε και να πάμε όλοι στα σπίτια μας και στις δουλειές μας, να αναλάβουν την Διοίκηση του Δήμου οι τεχνοκράτες και να μην χωλοσκάμε τσάμπα!
Αντί να στρωθεί να δουλέψει ο Δήμαρχος και να βάλει και τους αντιδημάρχους του να δουλέψουν, μήπως και γίνει κάτι σε αυτόν τον έρμο το Δήμο, αυτός έχει επιδοθεί σε ένα αγώνα δρόμου για απευθείας αναθέσεις και ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών. Εν τω μεταξύ, επειδή θέλει να ελέγχει τα πάντα, μιλάει ο ίδιος με όλους τους υπηρεσιακούς παράγοντες, απαξιώνοντας με αυτό το τρόπο τους αντιδημάρχους του και ταυτόχρονα δημιουργεί σύγχυση στην λειτουργία των υπηρεσιών.
Κάποιοι από τους αντιδημάρχους του φυσικά άλλο που δεν θέλουν, μαζεύονται καθημερινά με τις ώρες σε μπουγάτσα του Κορδελιού και περνάνε την ώρα τους. Τι να κάνουν και αυτοί οι καημένοι, να αντιδράσουν; να πάνε κόντρα στο Δήμαρχο; είναι βλέπεις και ο μισθός που μπαίνει κάθε μήνα, βρέξει χιονίσει! Και την εξουσία που τους δίνει η θέση, αυτό που το βάζεις! Καθίστε παιδιά φάτε μπουγάτσες, πίνετε καφέδες και μην μιλάτε!
Κύριε Δήμαρχε, άσε στην άκρη τις απευθείας αναθέσεις και τις ιδιωτικοποιήσεις και στρώσου στη δουλειά. Βάλε και τους αντιδημάρχους σου και τους ειδικούς συνεργάτες σου, που είναι όλη την ημέρα στα καφέ στην πλατεία Ευόσμου και στη μπουγάτσα του Κορδελιού, να δουλέψουν. Καθίστε και σχεδιάστε, οργανώστε και υλοποιήστε πράγματα.
Ο κύριος Αλεξανδρίδης αν συνεχίσει έτσι, Δήμαρχος δεν θα ξανά γίνει, είναι όμως κρίμα για αυτό τον έρμο το Δήμο να χαθούν άλλα πέντε χρόνια!
Υ.Γ. 1) να αποσυρθεί αύριο από την Δημοτική Επιτροπή το θέμα της ιδιωτικοποιήσης τμήματος της υπηρεσίας πρασίνου, με την μέθοδο των απευθείας αναθέσεων και ο αντιδήμαρχος πρασίνου κύριος Ανέστης Κεχαγιάς να στρωθεί και να δουλέψει.
Αξιοποίησε Δήμαρχε το προσωπικό όπως πρέπει και κάνε την κατανομή έτσι όπως προβλέπεται από την νομοθεσία, ο καθένας στην θέση για την οποία έχει προσληφθεί, ανάλογα με την ειδικότητα του και όχι με την λογική ρουσφετιών.
Υ.Γ. 2) με την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου και του πολίτη αυτού του Δήμου, δηλώνω ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, μήπως και αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτόν τον Δήμο.
Οποίοι/ες δεν με αντέχουν ξύδι!
Υ.Γ. 3) ο Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου δεν είναι της γούνας μανίκι κανενός! Αυτό θα το λέω Δήμαρχε μέχρι να το συνειδητοποιήσεις!
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΟΧΙ ΣΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ!
Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη, που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε
