Τις τελευταίες ώρες έχουμε δημοσιεύσει δύο άρθρα που αλληλοσυμπληρώνουν την πληροφορία πως ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, χρησιμοποιώντας την “εξουσία” του (άσχετα που θα επρεπε να υπηρετεί τους δημότες) για να εκδικηθεί εργαζόμενο.

Το ένα άρθρο ήταν η ανακοίνωση του πρώην δημάρχου, Κλεάνθη Μανδαλιανού, «Αντιμετώπιση υπαλλήλου ως “μετακινήσιμο αντικείμενο” χωρίς διαφάνεια από τον δήμαρχο!» και το άλλο είναι του πρώην αντιδημάρχου της διοίκησης Αλεξανδρίδη, Βασίλη Βόγγαλη, Οι δύο που αλωνίζουν στο δημαρχείο και διοικούν με ραδιουργίες από τις καφετέριες.

Υπάρχει ένας εργαζόμενος με πολυετή εμπειρία, ο οποίος έχει κάποια προβλήματα υγείας και για τον λόγο αυτό είχε μπει στην κινητικότητα και μάλιστα είχε εγκριθεί η μετάταξη του για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Αφού πείσθηκε να μην μετακινηθεί και δεν πήγε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ο δήμαρχος πλέον τον γυρίζει στην θέση που κατείχε και δεν μπορεί να ανταποκριθεί λόγω των δυσκολιών, με τρόπο που γεννάει προβληματισμούς. 

Το αξιοσημείωτο είναι πως πλέον δεν μπορεί να φύγει ο άνθρωπος με κινητικότητα, γιατί πλέον χρειάζεται σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου και ο Δήμαρχος τον στέλνει σε θέση που θα τον δυσκολέψει.

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό είναι πως η πρόσφατη μετακίνηση έγινε χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας Αντιδημάρχου και χωρίς τη θετική εισήγηση του Διευθυντή της υπηρεσίας, που απαιτούνται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στις δύο περιπτώσεις ο εργαζόμενος ζήτησε με θεσμικό τρόπο να συναντήσει τον Δήμαρχο, προκειμένου να ενημερωθεί και να εκφράσει τις απόψεις του, κάτι που αρνείται πεισματικά να πράξει ο Λευτέρης Αλεξανδρίδης, γιατί δεν τον θέλει ο δήμαρχος και ένας από τους συνεργάτες του.

Και όλο αυτο επειδή επί θητείας Κλεάνθη Μανδαλιανού, ο εργαζόμενος είχε διατελέσει γραμματέας του.

Ερωτάται ο δήμαρχος 

Τι έχει να πει για αυτό το περιστατικό;

Λειτουργεί με πολιτική ηθική την διοίκηση του δήμου;

Η θέση που κατέχει, του επιτρέπει να χειρίζεται με αυτό τον τρόπο τους εργαζόμενους του Δήμου;

Οι υπάλληλοι του δήμου είναι μετακινήσει να αντικείμενα για τον ίδιο;

Αυτός είναι ο σεβασμός στους υπαλλήλους του δήμου, που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να προσφέρει τίποτα στους δημότες;

Πρέπει ένας δήμαρχος να είναι υπηρέτης των δημοτών ή να εκμεταλλεύεται την θέση ως εξουσιαστική;

Για την ηθική δικαίωση και μόνο, για να μην υπάρχουν υπόνοιες πως υπήρξε εκδικητική συμπεριφορά, θα πρέπει άμεσα να επανεξεταστεί το συγκεκριμένο θέμα και να αρθεί η απόφαση που μοιάζει από παντού.

Διαφορετικά θα πρέπει να υιοθετηθεί πως δεν υπάρχει διαφάνεια και ηθική στον τρόπο διοίκησης του δήμου καθώς και σεβασμος στους υπαλλήλους.