Στις αρχές του μήνα, ενημερωθήκαμε πως υπήρξε Συντονισμένη επιχείρηση κατεδάφισης επικίνδυνων κτιρίων σε Εύοσμο και Ελευθέριο-Κορδελιό.

Ένα απο τα κτίρια…

που κατεδαφίστηκαν είναι στο σημείο της οδού Εθνικής Αντιστάσεως , λίγο πριν την έξοδο  στη Καραολή και Δημητρίου, που υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στη διέλευση των οχημάτων.

Από τα δύο κτίρια που δημιουργούν την προέκταση στο δρόμο, με αποτέλεσμα να μην χωρούν να περάσουν δύο αυτοκίνητα, από το σημείο αυτό, κατεδαφίστηκε το ένα. 

Το ότι υπήρξε αυτή η εξέλιξη σίγουρα, είναι κάτι θετικό, αλλά από μόνο του, δεν είναι επιτυχία, όσο κι αν η επικοινωνιακή πολιτική της διοίκησης το ανέδειξε ως επιτυχία, με το “Ηλία ρίξτο”.

Αν δεν κατεδαφιστεί και το έτερο κτίριο που δημιουργεί το πρόβλημα, για να αναδειχθεί το έργο ως διάνοιξη της Εθνικής Αντιστάσεως, είναι απλά ένα έργο χωρίς συνέχεια και ουσία.

Όπως φαίνεται και από την φωτογραφία, έτσι όπως είναι πλέον το σημείο, ίσως είναι πιο επικίνδυνο λόγω της έλλειψης ιδιαίτερου φωτισμού για να “επισημαίνεται” το σημείο από μακριά.

Ως συμπέρασμα πρέπει να θεωρηθεί μια καλή αρχή, αλλά αν δεν ολοκληρωθεί η διάνοιξη του σημείου, θα είναι σαν να μην έγινε ποτέ.

Υγ: Ως συμβουλή προς την επικοινωνία της διοίκησης. Θα πρέπει να υπάρχει πιο συντονισμένη και “συγκρατημένη” η επικοινωνία, όσο αφορά την επίλυση των προβλημάτων. Η αισιοδοξία και η υπέρμετρη ανάδειξη μερικών θεμάτων, καταλήγει ως μπούμερανγκ εναντίον.