Του Χρήστου Μουτσάκη
Ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, ξεσπάθωσε στο δημοτικό συμβούλιο εναντίον της πρώην αντιδημάρχου Μαρίας Πουρσανίδου, η οποία παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε, κατηγορώντας την για «έλλειψη συνεργασίας», «κακό λόγο», «αδυναμία να δέσει με την ομάδα», ακόμα και για τις απευθείας αναθέσεις! Όμως όσο και να επιμένει…
να δείχνει ότι το πρόβλημα είναι οι άλλοι, η αλήθεια είναι μία: το πρόβλημα είναι ο ίδιος.
Τέσσερις δημοτικοί σύμβουλοι, εκ των οποίων οι τρεις αντιδήμαρχοι, έχουν ήδη παραιτηθεί, αφήνοντας μάλιστα πολύ καλά αμοιβόμενες θέσεις. Η αποχώρησή τους δεν είναι τυχαία. Όποιος παρακολουθεί τη διοίκηση, ξέρει ότι δεν φεύγουν επειδή δεν «δένουν» με τους άλλους. Φεύγουν καταγγέλλοντας ανυπαρξία έργου, κακοδιαχείριση και προσβλητική συμπεριφορά από τον ίδιο τον δήμαρχο. Οι γνωρίζοντες λένε πως «το ερώτημα δεν είναι αν θα φύγουν κι άλλοι, αλλά το πότε»!
Η εικόνα είναι ξεκάθαρη: ένας δήμαρχος αδύναμος να διοικήσει, ένας δήμαρχος που αδυνατεί να υλοποιήσει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις που φαίνεται πως έγιναν μόνο για να κερδηθεί η δημαρχία, ένας δήμαρχος που δεν μπορεί καν να κουμαντάρει την ίδια του την παράταξη. Ένας δήμαρχος που μαζί του ο δήμος Κορδελιού–Ευόσμου κάνει βήματα πίσω.
Ο ίδιος μπορεί να λέει ότι «σε τρία χρόνια θα κριθεί από τους πολίτες», όμως η κρίση γίνεται τώρα: στις παραιτήσεις των συνεργατών του, στις καταγγελίες, στη δυσφορία των δημοτών και στο χάος που αφήνει πίσω του.
Ο Χρήστος Μουτσάκης είναι δημοσιογράφος, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΜ-Θ)
