Του Πέτρου Λεμπετλή

Η απόφαση του “Πρωταγωνιστή – κομπάρσου “, να καθαιρέσει τον Ανέστη Κεχαγιά από τη θέση του Αντιδημάρχου Πρασίνου, σύμφωνα με πληροφορίες μας, είναι άδικη και πολιτικά προβληματική.

Ιδιαίτερα όταν ο τομέας του Πρασίνου φαίνεται να υποβαθμίζεται εσκεμμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για μελλοντικές αναθέσεις σε ιδιώτες, όπως το κούρεμα των δέντρων και άλλες εργασίες.

Αντί να ενισχυθεί ο δημόσιος χαρακτήρας της υπηρεσίας και να στηριχθεί ένα έργο που είχε ξεκινήσει, επιλέγεται η απομάκρυνση.

Το Πράσινο του δήμου Κορδελιού Ευόσμου δεν πρέπει να απαξιώνεται για να εξυπηρετηθούν σχεδιασμοί, αλλά να αποτελεί ξεκάθαρη προτεραιότητα για τους δημότες.

Η απομάκρυνση του αποτελεί ένα αίσχος!!!

Ο Πέτρος Λεμπετλής είναι εκδότης και δημοσιογράφος που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου