Οι ρωγμές που δημιουργούνται στην διοικητική ομάδα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου, όλο ένα και μεγαλώνουν και έρχονται ως ντόμινο οι εξελίξεις…

Όπως σας είχαμε ενημερώσει στο άρθρο Νέα αποχώρηση ετοιμάζεται από την διοίκηση Αλεξανδρίδη, στις 28 Δεκεμβρίου, υπάρχει στη σκέψη ενός δυσαρεστημένου αντιδημάρχου Κορδελιού Ευόσμου που έφερε πολλές ψήφους στις εκλογές, να παραιτηθεί – αποχωρήσει άμεσα, γιατί έχει δημιουργηθεί μεγάλη απόσταση από τον Λευτέρη Αλεξανδρίδη.

Κι ενώ η ειδησεογραφία έδινε σημάδια για αυτή την παραίτηση – αποχώρηση, έχει προκύψει και άλλη περίπτωση.

Αυτή την φορά τα δεδομένα είναι για μία αντιδήμαρχο στο δήμου Κορδελιού Ευόσμου, η οποία με μια εξέλιξη των τελευταίων ωρών, έχει δυσαρεστηθεί πολύ με την διαχείριση του ονόματος της και είναι έτοιμη να παραιτηθεί. Δεν είναι διατεθειμένη να υπάρξει σε μία κατάσταση που δεν της αξίζει, όπως θεωρεί η ίδια.

Και στις δύο περιπτώσεις έχουν ξεκινήσει ήδη πιέσεις για να τους αλλάξουν γνώμη, για να μην μικρύνει ακόμα περισσότερο ο αριθμός των δημοτικών συμβούλων της διοίκηση, που πλέον είναι μειοψηφία, αλλά αυτή την χρονική στιγμή είναι δύσκολο να κυλήσουν όλα ομαλά.