Εντύπωση προκαλεί στους δημότες, όλο αυτό που γίνεται με τους νέους ορισμούς των αντιδημαρχων στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου.

Έχει φτάσει η ημερομηνία που πρακτικά τελείωσε…

η θητεία των αντιδημάρχων και θα έπρεπε να έχουν ανακοινωθεί οι νέοι ορισμοί για λειτουργήσει ο δήμος.

Το σιγουρο είναι πως θα ανακοινωθούν την Δευτέρα 5 Ιανουαρίου, όπως σας ενημερώσαμε, αλλά η ουσία είναι στην εξής παράμετρο.

Μια διοίκηση δήμου που λειτουργεί με οργάνωση και σοβαρότητα, θα άφηνε την τελευταία ημέρα θητείας των αντιδημαρχων για να ανακοινώσει αλλαγές στις αντιδημαρχίες, με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα και να φτάνει στο σημείο να καθυστερεί εσκεμμένα ο δήμαρχος την ανακοίνωση;

Μια διοίκηση που λειτουργεί με οργάνωση και σοβαρότητα, θα έπρεπε να περιμένει να εμφανιστούν οι αντιδράσεις των δυσαρεστημένων αντιδημάρχων που θα χάσουν την θέση τους, σε ένα κατεξοχήν δημοκρατικό δικαίωμα να πάρουν θέση ευθύνης εκ περιτροπής όλοι οι συντελεστές της διοίκησης, την τελευταία ημέρα της θητείας τους;

Μια διοίκηση που λειτουργεί με οργάνωση και σοβαρότητα θα έμενε εκτεθειμένη με “πορτιέρηδες” ειδικούς συνεργάτες στο δημαρχείο ή με εσκεμμένη καθυστέρηση για να περάσει και το Σαββατοκύριακο για νέες “διαπραγματεύσεις” με αποτέλεσμα να φαίνεται πως είναι ευάλωτη και πως “σέρνεται” από τις αντιδράσεις;

Ή απλά θα έπρεπε να το είχε λύσει το θέμα εδώ και καιρό, με εκκρεμότητα μόνο την ανακοίνωση των αλλαγών, την κατάλληλη ημερομηνία, για να μην γίνεται όλο αυτό που παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες και δείχνει προχειρότητα;