Ανακοίνωση εξέδωσε η Σοφία Τριανταφυλλίδου όσο αφορά την αποδοχή της, ως εντεταλμένη σύμβουλος τπυ δημάρχου στα ΚΑΠΗ. Αναλυτικά…
Δύο χρόνια δημιουργικής πορείας, δύο χρόνια ακάματης προσπάθειας για να μπει ο τόπος μας, ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου, σε ράγες ανάπτυξης και εξέλιξης.
Η διοίκησή μας, με μπροστάρη τον δήμαρχό μας, Λευτέρη Αλεξανδρίδη, έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της και συνεχίζει να μάχεται για τη βελτίωση της καθημερινότητας των συνδημοτών μας. Τα ΚΑΠΗ του δήμου μας, με τη ζωντάνια που διακρίνει όλα τα μέλη τους, έχουν γίνει γνωστά στο πανελλήνιο, με μια σειρά πρωτότυπων και καινοτόμων εκδηλώσεων και δράσεων, οι οποίες κατέδειξαν περίτρανα ότι και η τρίτη ηλικία, οι απόμαχοι της εργασίας, μπορεί να δημιουργήσει και να εκπλήξει.
Συνεχίζω την προσπάθειά μου, με την ίδια όρεξη και τον ίδιο ζήλο, ως εντεταλμένη σύμβουλος του δημάρχου στο χώρο των ΚΑΠΗ.
Προχωράμε μπροστά ενωμένοι!
