Toυ Βασίλη Βόγγαλη

Το δημοσίευμα του κυρίου Αντίνου, στο οποίο λίγο πολύ έλεγε ότι τον κορόιδεψα και ψήφισε υπέρ των εργαζόμενων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, δηλαδή ότι, αυτοί καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και την παρέκταση της δίκης τους στην Αθήνα, σχολίασε στην ιστοσελίδα της ομάδας (αλήθειας) η κυρία Μαρία Πασχαλίδου.

Γράφει η κυρία Πασχαλίδου ότι…

τους έπαιρνα τηλέφωνα και τους παρακαλούσα να ψηφίσουν υπέρ των εργαζομένων και ότι αυτοί “ενσυνείδητα” ψήφισαν για να “εξυπηρετηθούν” οι εργαζόμενοι και για να εξυπηρετηθεί το “δημόσιο συμφέρον”.

Αποφασίστε κυρία Πασχαλίδου, ενσυνείδητα ψηφίσατε ή σας κορόιδεψα όπως λέει ο κύριος Αντίνου και τα δύο δεν γίνεται. 

Και εν τέλει γιατί το κάνετε τώρα θέμα; Αυτή η ιστορία είναι από το 2020 και το 2021 σας είχε καλέσει ξανά ο πταισματοδίκης που το ερευνά. Τότε γιατί δεν είπατε τίποτα; 

Είπε η κυρία Πασχαλίδου, ότι, εγώ μετά αυτό το εξαργύρωσα και όντας συνδικαλιστής πήγα με την μεριά της Διοίκησης, αψηφώντας τις αξίες μου και κάνοντας πελατειακές σχέσεις από την θέση του αντιδημάρχου. Και ότι, για όλα αυτά μπορεί να κάνει τα στραβά μάτια και να τα προσπεράσει.

Αυτό που δεν αντέχει όμως η κυρία Πασχαλίδου και την ξεπερνάει, είναι η ευκολία με την οποία τους κατηγορώ τώρα. Επειδή το θράσος σας και η υποκρισία σας με ξεπερνάει και μένα κυρία Πασχαλίδου, αυτό είναι που μου το κάνει εύκολο. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα μου ήταν πολύ δύσκολο.

-Στο τέλος η κυρία Πασχαλίδου, ως καλή πολιτικός, αφού γράφει ένα κάρο πράγματα, για δημοκρατία, αρχές, αξίες, ηθική, σεβασμό, από τα οποία τίποτα δεν πιστεύει, γράφει και ότι έχει την “αίσθηση” ότι θα απαντήσω και έτσι θα αποδείξω ότι αυτά που γράφει για μένα είναι αλήθεια.

Προφανώς επειδή η κυρία Πασχαλίδου ξέρει ότι θα την απαντήσω και φοβάται, επειδή ξέρει ότι εγώ ξέρω την αλήθεια γι’ αυτήν, προσπαθεί εντέχνως να προκαταβάλει τα όσα θα πώ.

Δυστυχώς όμως για την κυρία Πασχαλίδου, η αλήθεια δεν κρύβεται, προκύπτει μέσα από την πραγματικότητα.

-Κυρία Πασχαλίδου, επειδή χρησιμοποιείτε ευαίσθητες λέξεις όπως η αλήθεια κλπ, με τις οποίες όμως καμία σχέση δεν έχετε, θα σας θυμίσω κάποιες αλήθειες που εσκεμμένα έχετε ξεχάσει.

-Λέτε ότι σας παρακαλούσα για να ψηφίσετε. Αυτό δεν σας τιμάει. Αφού το αίτημα των εργαζομένων ήταν δίκαιο, έπρεπε να το ψηφίσετε χωρίς παρακάλια. Εντέλει όμως, γιατί το ψηφίσατε, επειδή σας παρακαλούσα ή επειδή ήταν δίκαιο το αίτημα των εργαζομένων; Αποφασίστε.

 Όσο για το δημόσιο συμφέρον που λέτε, μόνο γέλιο προκαλείτε. Που πήγε η ευαισθησία σας για το δημόσιο συμφέρον όταν ο κύριος Αλεξανδρίδης ψήφιζε να δώσει με δύο απευθείας αναθέσεις κομμάτι του τμήματος πράσινου σε ιδιώτη;

-Κυρία Πασχαλίδου, με την προηγούμενη Διοίκηση η οποία διένυσε την μισή θητεία της με κορονοιό, είσασταν στα κάγκελα συνέχεια για οτιδήποτε συνέβαινε στο Δήμο και κυρίως για την περιοχή σας την Διαλογή. 

Τώρα είσαστε εξαφανισμένη. Να υποθέσω ότι τώρα η Διοίκηση του κυρίου Αλεξανδρίδη τα έχει όλα στην πένα και η Διαλογή έχει γίνει η Ελβετία του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου; Όχι βέβαια!

-Ας δούμε τώρα, ποιά είναι αλήθεια που η κυρία Πασχαλίδου είναι εξαφανισμένη από τα δρώμενα του Δήμου και γιατί καταφέρεται εναντίον μου.

Η κυρία Πασχαλίδου ήταν η πρωτεργάτης στην συγκρότηση της παράταξης της κυρίας Μανούκας μαζί με τον κύριο Αντίνου.

Ο αδερφός του κυρίου Αντίνου και η κυρία Πασχαλίδου με πλησίασαν για να στηρίξω την κυρία Μανούκα.

Όταν εγώ αρνήθηκα να στηρίξω την κυρία Μανούκα, η κυρία Πασχαλίδου με έκοψε και την καλημέρα. Τόσο καλά. Κανένας άλλος δεν το έκανε αυτό και με πλησίασαν σχεδόν όλοι.

Ποιός ήταν ο λόγος όμως που μου έκοψε και την καλημέρα η κυρία Πασχαλίδου;

Η κυρία Πασχαλίδου στην προηγούμενη δημαρχιακή θητεία, ήταν στο διοικητικό συμβούλιο των κοιμητηρίων. Όταν ήταν να αλλάξει ο πρόεδρος στη μέση της θητείας, ήθελε να γίνει αυτή πρόεδρος, προφανώς επειδή η θέση είναι έμμισθη. Μου είχε ζητήσει να μεσολαβήσω στον κύριο Αλεξανδρίδη γιατί είχε στο Δ.Σ. ένα γνωστό, ώστε να την ψηφίσει για πρόεδρο. Το ίδιο έκανε και με ένα φίλο μου, του ζήτησε να μεσολαβήσει σε άλλο Δήμαρχο ο οποίος είχε δύο μέλη στο διοικητικό συμβούλιο των κοιμητηρίων.

Επειδή η κυρία Πασχαλίδου δεν μπόρεσε να εκλεγεί πρόεδρος, τα έβαλε με τον κύριο Αλεξανδρίδη, γιατί όπως έλεγε δεν την στήριξε και ως συνέπεια αυτού, τα έβαλε και με μένα γιατί στήριζα τον κύριο Αλεξανδρίδη.

Γι’ αυτό το λόγο η κυρία Πασχαλίδου πήγε σκληρά απέναντι από τον κύριο Αλεξανδρίδη και όχι γιατί πίστευε ότι η κυρία Μανούκα θα ήταν καλύτερη Δήμαρχος.

-Ανέφερα παραπάνω, ότι, η κυρία Πασχαλίδου έγραψε για μένα σχετικά με την ηθική, την αλήθεια, τις αρχές, την Δημοκρατία και το σεβασμό, και είπα ότι τίποτα από αυτά δεν πιστεύει. Παρακάτω θα δείτε γιατί το είπα.

-Όταν κέρδισε τον πρώτο γύρο των εκλογών ο κύριος Αλεξανδρίδης, η κυρία Πασχαλίδου που έβγαζε μίσος γι’ αυτόν και δεν ήθελε να τον βλέπει, ήρθε μέσα στα χαμόγελα και όλο γλύκες ( ήμουν μπροστά ) για να του δώσει συγχαρητήρια.Τόση υποκρισία! Τότε κανονίστηκε και μία συνάντηση.

Μετά μαθαίνω από τον κύριο Αλεξανδρίδη ότι συμφώνησε η κυρία Πασχαλίδου να στηρίξει εμάς την δεύτερη Κυριακή.

Μετά από λίγο καιρό αφότου ανέλαβε την Διοίκηση του Δήμου ο κύριος Αλεξανδρίδης, προσλήφθηκε και η κυρία Πασχαλίδου ως ειδική συνεργάτιδα του προέδρου των κοιμητηρίων ο οποίος είναι Δημοτικός Σύμβουλος του κυρίου Αλεξανδρίδη. Τυχαίο ήταν;

-Όταν δημιουργήθηκε το πρόβλημα με την κατασκευή των κατοικιών στο στρατόπεδο Ζιάκα, η κυρία Πασχαλίδου η οποία ήταν εξαφανισμένη μέχρι τότε, χωρίς καθόλου ντροπή, βγήκε και κατηγόρησε τον κύριο Μανδαλιανό. Ενώ για τον κύριο Αλεξανδρίδη, ο οποίος είναι τώρα Δήμαρχος και άλλα έλεγε προεκλογικά για το στρατόπεδο Ζιάκα και τώρα τα γύρισε, δεν βρήκε να πει τίποτα. Καθόλου ντροπή!

Όταν διάβασα τα όσα είχε πει και επειδή ήξερα τι είχε συμβεί με την συνδιαλλαγή και την μετέπειτα πρόσληψη της στα κοιμητήρια, μου ήρθε εμετός. Και επειδή είναι γνωστό ότι σε τέτοιες αθλιότητες το στομάχι μου είναι ευαίσθητο και δεν μπορώ να κρατηθώ, της απάντησα ότι θα πρέπει να ντρέπεται που κατηγορεί τώρα τον κύριο Μανδαλιανό, ενώ όπως εξελίχθηκαν τώρα τα πράγματα ή ευθύνη βαρύνει τον κύριο Αλεξανδρίδη, τον οποίο δεν ανέφερε καθόλου.

Έπρεπε και αυτή να πεί κάτι, γιατί είναι δίπλα στην Διαλογή το στρατόπεδο, αλλά πώς να πεί για τον Αλεξανδρίδη που την τακτοποίησε με δουλειά. Οπότε έριξε την ευθύνη εκεί που την έπαιρνε, στον κύριο Μανδαλιανό.

Με αφορμή την δημοσίευση του κυρίου Αντίνου, θεώρησε η κυρία Πασχαλίδου, ότι, τώρα είναι μία καλή ευκαιρία για να μου επιτεθεί και αυτή.

-Εν κατακλείδι, η κυρία Πασχαλίδου η οποία μισούσε τον κύριο Αλεξανδρίδη και ήταν σκληρά απέναντι του και δεν με μιλούσε επειδή τον στήριζα, τώρα βρέθηκε να έχει μισθό για πέντε χρόνια.

Με πέντε χρόνια μισθό η κυρία Πασχαλίδου τα βλέπει όλα τέλεια στην Διαλογή και στον Δήμο. Πώς να μην τα βλέπει!

Όπως τα έβλεπε όλα τέλεια για τέσσερα και πλέον χρόνια με τον πρώην Δήμαρχο κύριο Σούλα, όντας έμμισθη πρόεδρος της κοινότητας Ελευθερίου Κορδελιού. Και  πρίν από τις εκλογές, όταν είδε ότι δύσκολα θα εκλεγεί ξανά ο κύριος Σούλας, τότε καταλάβε ότι δεν ήταν εντάξει και άρχισε τις διαπραγματεύσεις με τον κύριο Καμαρινό. Τέσσερα και πλέον χρόνια της πήρε για να καταλάβει ότι ο κύριος Σούλας δεν ήταν εντάξει.

-Εγώ στήριξα με όλες τις δυνάμεις μου τον κύριο Αλεξανδρίδη και με προσωπικό κόστος, γιατί πίστεψα ότι θα αλλάξει κάτι στον Δήμο. Επειδή όμως κατάλαβα γρήγορα περί τίνος πρόκειται και του βρόντηξα τον μισθό στα μούτρα, αυτό για την κυρία Πασχαλίδου με καθιστά ανήθικο, ότι δεν έχω αξίες, δεν έχω αρχές, δεν είμαι δημοκράτης και δεν σέβομαι. 

Ενώ αν έκανα τα στραβά μάτια σε όλα τα κακώς κείμενα που έβλεπα και έλεγα σε όλα ναι, τότε για την κυρία Πασχαλίδου θα είχα όλες αυτές τις αρετές.

Ενώ η κυρία Πασχαλίδου που βλέπει ότι ο Δήμος έχει γίνει Ελβετία, επειδή εξασφάλισε για πέντε χρόνια μισθό, κατακλύζεται από όλες αυτές τις αρετές.

Υ.Γ.1. Εγώ κυρία Πασχαλίδου ήμουν υποψήφιος για να βοηθήσω τον κύριο Αλεξανδρίδη να γίνει Δήμαρχος γιατί τον πίστεψα. Είχα κάνει συμφωνία μαζί του ότι αν εκλεγώ θα παραιτηθώ. Ρωτήστε και τον Μίμη τον Κεραμιδά. Όταν δεν είχε εκλεγεί ακόμα, πριν πάρει την μία επιπλέον έδρα το Ελευθέριο Κορδελιό, όπου ήταν πρώτος επιλαχόν, αν τον φώναξα και του είπα να μην στεναχωριέται γιατί εγώ θα παραιτηθώ και θα μπεί αυτός. 

Μετά όταν πήρε την έδρα το Ελευθέριο Κορδελιό και εκλέχτηκε και ο Μίμης, οι εργαζόμενοι ήταν αυτοί που με πίεζαν για να μην παραιτηθώ και ο κύριος Αλεξανδρίδης. Φυσικά αυτό που έκρινε την απόφαση μου ήταν η πίεση από τους εργαζόμενους και όχι του κυρίου Αλεξανδρίδη. Και δεν το μετάνιωσα γιατί σήμερα 175 εργαζόμενοι έχουν μόνιμη και σταθερή εργασία.

Υ.Γ.2. Να θεωρήσω δεδομένο κυρία Πασχαλίδου ότι επειδή ο κύριος Αλεξανδρίδης είναι πολύ άξιος και έχει κάνει τον Δήμο Ελβετία, στις επόμενες εκλογές θα είστε υποψήφια μαζί του;

Μήπως γι’ αυτό ο κύριος Αλεξανδρίδης καίγεται και ζητάει να αλλάξει ο νόμος, ώστε οι Γενικοί Γραμματείς και οι ειδικοί συνεργάτες ( που έχει πολλούς) να παραιτούνται τρείς μήνες πρίν από τις εκλογές; για να μην χάσουν πολλούς μισθούς; Λέω εγώ τώρα!

Υ.Γ.3. Πρέπει επιτέλους να καταλάβετε κάποια στιγμή οι πολίτες, ότι, ο φερετζές του μισθού και των οικονομικών συμφερόντων, είναι η (αγάπη) και το (ενδιαφέρον) για το Δήμο. 

Και αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε πολύ εύκολα. Δείτε απλά ποιοί είναι βολεμένοι και παλεύουν να κάνουν το άσπρο μαύρο για να έχουν μισθό και για να εξυπηρετήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα.

Και αντίθετα, ποιοί βάζουν το μισθό και τα οικονομικά τους συμφέροντα σε δεύτερη μοίρα.

Δεν θέλει γράμματα, είναι απλά τα πράγματα! Μισθός… οικονομικά συμφέροντα…

Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε, καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου