Ένα οικόπεδο στον Εύοσμο είχε μετατραπεί σε άτυπη χωματερή, καθώς για μεγάλο διάστημα μπάζα και άλλα απόβλητα απορρίπτονταν χωρίς…
κανέναν έλεγχο, μέχρι την επέμβαση των αρχών.
Αστυνομικοί του Α.Τ. Κορδελιού–Ευόσμου εντόπισαν και συνέλαβαν δύο άνδρες, 54 και 55 ετών. Από την έρευνα προέκυψε ότι ο 54χρονος, εκτελώντας εντολές του 55χρονου εργοδότη του, μετέφερε και άδειαζε φορτίο μπάζων από εργασίες ανακαίνισης μέσα στο οικόπεδο που χρησιμοποιούσε ο τελευταίος, χωρίς καμία περιβαλλοντική άδεια. Η μεταφορά των υλικών γινόταν με φορτηγό, ιδιοκτησίας του 55χρονου.
Η ανεξέλεγκτη απόρριψη προκάλεσε σημαντική περιβαλλοντική επιβάρυνση, αλλοιώνοντας το έδαφος και επηρεάζοντας αρνητικά την οικολογική ισορροπία της περιοχής.
Τη δικογραφία για την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Περιβαλλοντικής Προστασίας της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης, το οποίο διερευνά περαιτέρω τις συνθήκες της παράνομης δραστηριότητας.
