Η Θεσσαλονίκη ξεκίνησε να αναβαθμίζει και να νοικοκυρεύει επιτέλους τις αθλητικές εγκαταστάσεις της.

Για πρώτη φορά υλοποιείται ένα συνολικό σχέδιο αναβάθμισης αθλητικών υποδομών με…

χρηματοδότηση που ξεπερνά τα 70 εκατομμύρια ευρώ.

Σημαντικές χρηματοδοτήσεις και έργα:

• Κολυμβητήριο Αμπελόκηπων – 32 εκατ. € 

• Καυτανζόγλειο – 20 εκατ. €

• Μίκρα – 7,5 εκατ. € (γενικές παρεμβάσεις)

• Μίκρα 4 – 1,2 εκατ. € για να ολοκληρωθεί το κλειστό και να αποτελέσει σπίτι των Εθνικών ομάδων μπάσκετ Βόρειας Ελλάδας, μετά από 20 χρόνια εγκατάλειψης.

• Ωραιόκαστρο – 5,7 εκατ. €

• Ποσειδώνιο – 2,2 εκατ. €

• Νεάπολη – 1,2 εκατ. €

Στην Τριανδρία ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση του συνθετικού χλοοτάπητα στο γήπεδο με νέο, ασφαλέστερο και σύγχρονο χλοοτάπητα για συλλόγους, ακαδημίες και νέους αθλητές .

Αναβάθμιση γηπέδων ΕΠΣΜ και ανακατασκευή ΕΠΣ Μακεδονίας στην Μίκρα.

Πίσω από αυτά τα έργα υπάρχει στρατηγική, σχέδιο και η ισχυρή βούληση της κυβέρνησης του υπουργού Αθλητισμού Βρούτσης Ιωάννης και του Πρωθυπουργού να αλλάξει ουσιαστικά η καθημερινότητα των συμπολιτών μας.

Φεύγουμε από τα «θα» και περνάμε στα έργα που ξεκίνησαν και ήδη τα βλέπουμε να υλοποιούνται.

Από την σελίδα του Γιάννη Παπαγεωργίου