Μια τραγική είδηση συγκλονίζει τη Θεσσαλονίκη, επαναφέροντας στο προσκήνιο το ζήτημα της οπαδικής βίας…

Ένας 21χρονος οπαδός του ΠΑΟΚ έχασε τη ζωή του έπειτα από επίθεση με μαχαίρι που σημειώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης προς τα ξημερώματα της Παρασκευής στην περιοχή της Καλαμαριάς.

Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 22:30, στη συμβολή των οδών Αργοναυτών και Παπαδημητρίου, σε μια κατά τα άλλα ήσυχη γειτονιά.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες των αρχών, τρία άτομα φέρονται να είχαν στήσει ενέδρα στον νεαρό, περιμένοντάς τον να επιστρέψει στην περιοχή όπου διέμενε.

Οι δράστες του επιτέθηκαν αιφνιδιαστικά και τον τραυμάτισαν θανάσιμα με μαχαίρι, μπροστά στα μάτια κατοίκων της γειτονιάς που έγιναν μάρτυρες της βίαιης σκηνής.

Ο 21χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, ωστόσο οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.

Η νέα αυτή τραγωδία αποτελεί ακόμη ένα περιστατικό οπαδικής βίας στη Θεσσαλονίκη, τέσσερα χρόνια μετά τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού.

Την έρευνα για την υπόθεση έχει αναλάβει η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, η οποία εξετάζει όλα τα στοιχεία για τον εντοπισμό των δραστών.