Του Θοδωρή Μπαλτά

Έχει 7 χρόνια στην κυβέρνηση ως πρωθυπουργός ο κ. Μητσοτάκης και κατάφερε , όχι απ’ τις δημόσιες δαπάνες ούτε από ΕΣΠΑ, αλλά από ΣΔΙΤ- να έχει ένα εργοτάξιο για σχολείο στους Αμπελόκηπους και το καυχιέται.

Κατάφερε βέβαια και άλλα. Να κόψει…

την επέκταση του «Μετρό» δυτικά, να υποβαθμίσει το Κέντρο Υγείας κόβοντας ειδικότητες, να μην κάνει ούτε ένα σχολείο στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου, ούτε καν το «Ειδικό Σχολείο» που το είχε ανακοινώσει για να το ξεχάσει.

Ούτε ένα στο Κορδελιό και τον Εύοσμο που έχει 60 αίθουσες «kibo», και 70 τουλάχιστον σε υπόγεια και χωρισμένες με γυψοσανίδες στη μέση. Δυο σχολεία που έγιναν το 24ο Δημοτικό που λειτουργεί ήδη και το 25ο Δημοτικό Σχολείο που θα λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο, άλλη κυβέρνηση τα χρηματοδότησε, άλλη κυβέρνηση προώθησε πχ την κατασκευή του 24ου με την απορρόφηση του ΕΣΠΑ στο 100%. Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας.

Μην αναφέρω τι… συνολικό έργο αφήνει στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου παρά μόνο δυο μεγάλα έργα: Κόψιμο του κολυμβητηρίου άνω της Περιφερειακής, αλλά όμως είναι ….”επενδυτής”! Κατοικίες στο στρατόπεδο Ζιάκα, αντί για χώρο πρασίνου, αναψυχής και πολιτισμού.

Είναι απίστευτο οι φιλοκυβερνητικοί της Ν.Δ. και του κ. Μητσοτάκη του Ελευθερίου Κορδελιού και του Ευόσμου, τη στιγμή μάλιστα που δημοσιεύματα δεν κάνουν αναφορά για κανένα προγραμματισμό ανέγερσης Σχολείου στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου- ούτε του Ειδικού Σχολείου ούτε για κάποιο άλλο έργο- έστω μια αντίδραση «για τα μάτια» δεν είδα…σιωπή, σιωπή ή και συναίνεση για όλα αυτά, για τον δεύτερο μεγαλύτερο δήμο στη Βόρεια Ελλάδα και τον νεανικότερο όλων πανελλαδικά.

Ο Θοδωρής Μπαλτάς είναι πρόεδρος του Η’ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσσαλονίκης-Ελευθερίου Κορδελιού- Ευόσμου