Του Βασίλη Βόγγαλη 

Την Τρίτη 28 Απριλίου, στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού Ευόσμου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας μου, εν τη ρύμη του λόγου, χρησιμοποίησα μία αδόκιμη έκφραση.

Είπα ότι…

“ζορίστηκε ο κώλος του” για έναν αντιδήμαρχο, αναφερόμενος σε μία περίοδο που αυτός φοβόταν.

Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Παναγιώτης Καμπαρούδης θίχτηκε και μου επιτέθηκε, λέγοντας ότι δεν μπορεί να ακούει τέτοια πράγματα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ευαίσθητος σε αδόκιμες εκφράσεις ο κ. Καμπαρούδης. 

Αλλά:

Πού ήταν η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη χθές, όταν ο κ. Αλεξανδρίδης, αποκάλεσε τέσσερις φορές ΤΡΕΛΑΔΙΚΟ το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, μειώνοντας τους ανθρώπους οι οποίοι είναι ασθενείς;

Πού ήταν η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη χθές, όταν ο κ. Αλεξανδρίδης είπε ότι όλη μου τη ζωή ήμουν παράνομος;

Με περίσσιο θράσος και χωρίς καμία αναστολή, επειδή δεν έχει επιχειρήματα για να με αντικρούσει στα Δημοτικά Συμβούλια ο κ. Αλεξανδρίδης, υπονοώντας φυσικά την περίοδο που ήμουν χρήστης ναρκωτικών, με τσουβάλιασε, λέγοντας πως ήμουν όλη μου τη ζωή παράνομος.

Αν δεν είναι έτσι και ξέρει κάτι άλλο ο κ. Αλεξανδρίδης πέρα από αυτό, τότε οφείλει να το πεί Δημόσια.

Αν δεν το κάνει, τότε είναι ένας κοινός συκοφάντης. Να τον χαίρεστε όσοι τον στηρίζετε.

Εννοείται πώς και αυτό, στα ψιλά το πέρασε ο ευαίσθητος κ. Καμπαρούδης.

Που ήταν η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη, όταν σε πρόσφατη συνεδρίαση ο κ. Αλεξανδρίδης αναφέρθηκε με χυδαίες εκφράσεις για το πρόσωπο μου, αποκαλώντας με, προδότη, καταδότη, κουκουλοφόρο κλπ;

Πού ήταν η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη, όταν μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, ο ειδικός συνεργάτης του κ. Αλεξανδρίδη ο κ. Κοντσίδης είπε στην πρώην αντιδήμαρχο Αθλητισμού ” πάνε σπίτι σου να πλύνεις κάνα πιάτο”;

Πού ήταν η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη όταν ο ανεκδιήγητος κ. Αλεξανδρίδης αναφερόμενος στην πρώην αντιδήμαρχο Οικονομικών την κα. Πουρσανίδου, την αποκάλεσε κα. Βόγγαλη;

Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με τις χυδαίες – αδόκιμες εκφράσεις του κ. Αλεξανδρίδη μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, οι οποίες δεν ενεργοποίησαν τον ευαίσθητο κ. Καμπαρούδη.

Προφανώς, η ευαισθησία του κ. Καμπαρούδη ενεργοποιείται κατά το δοκούν.

Κρίμα, γιατί είναι και αντιδήμαρχος Πολιτισμού.

Υ.Γ.1. Άλλος ένας που έδωσε τα διαπιστευτήρια του στον κ. Αλεξανδρίδη πάνω στη δική μου πλάτη.

Τώρα μπορεί και αυτός να κοιμάται ήσυχος.

Άγαλμα πρέπει να με κάνουν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του κ. Αλεξανδρίδη. Γιατί το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι να επιτίθενται σε μένα. Τίποτα άλλο!

Υ.Γ.2. Στο βίντεο που ακολουθεί, ο κ. Αλεξανδρίδης αποκαλεί ΤΡΕΛΑΔΙΚΟ το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Καμαρώστε Δήμαρχο!

 

 

Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού