Μια εικόνα από γειτονιά του Ελευθερίου Κορδελιού, πρέπει να μας υπενθυμίζει πως η καθαριότητα των δρόμων και των κοινόχρηστων χώρων δεν εξαρτάται μόνο από τις υπηρεσίες του δήμου, αλλά και από την καθημερινή στάση των πολιτών.

Όπως φαίνεται …

στη φωτογραφία, κάδος απορριμμάτων έχει γεμίσει ασφυκτικά με σακούλες, χαρτοκιβώτια και ογκώδη αντικείμενα, με αποτέλεσμα μέρος των απορριμμάτων να καταλήγει εκτός κάδου, δημιουργώντας μια εικόνα που δεν τιμά τη γειτονιά.

Αν κάποιος περπατήσει στην ίδια γειτονιά, σε πολύ κοντινή απόσταση, υπήρχε διαθέσιμος άδειος κάδος, ο οποίος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ώστε να αποφευχθεί η υπερχείλιση.

Το περιστατικό πρέπει να μας προβληματίσει σε μελλοντική περίπτωση, ώστε να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή από όλους μας, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, όταν αυξάνεται ο όγκος των απορριμμάτων και οι υπηρεσίες καθαριότητας δυσκολεύονται να ανταποκριθούν άμεσα σε κάθε σημείο.