Της Μαρίας Πουρσανιδου
Πέντε μήνες μετά τη δημόσια διαβούλευση για την κανονιστική σχετικά με τις τομές και εκσκαφές στους δρόμους του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, ακόμη δεν έχει παρουσιαστεί κανένα αποτέλεσμα, ούτε έχει έρθει η κανονιστική προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Την ίδια ώρα, η Διοίκηση επιλέγει…
συσκέψεις και επικοινωνιακές ανακοινώσεις περί «συντονισμού» με τους οργανισμούς κοινής ωφέλειας, όταν πλέον το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου έχει ήδη σκαφτεί και οι κακοτεχνίες είναι καθημερινή πραγματικότητα.
❓️Γιατί καθυστέρησε τόσο η κανονιστική;
❓️Γιατί δεν εφαρμόστηκαν έγκαιρα κανόνες και ουσιαστικοί έλεγχοι;
❓️Πώς γίνεται σε 2,5 χρόνια διοίκησης να έχει επιβληθεί μόλις ένα πρόστιμο, ενώ οι δημότες βιώνουν καθημερινά το «ράβε-ξήλωνε», τις επικίνδυνες αποκαταστάσεις και τις ζημιές στα οχήματά τους;
Οι ευθύνες δεν σβήνονται με συσκέψεις εκ των υστέρων.
Όταν πεζοδρόμια και οδοστρώματα παραδίδονται με κακοτεχνίες, τίθεται ζήτημα ασφάλειας πολιτών, πιθανών ατυχημάτων αλλά και οικονομικής επιβάρυνσης των δημοτών από φθορές στα οχήματά τους.
Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη; Ποιος θα λογοδοτήσει;
Ο Δήμος δεν χρειάζεται καθυστερημένες «πρωτοβουλίες» για επικοινωνιακή διαχείριση. Χρειάζεται πολιτική βούληση, έλεγχο, διαφάνεια και αποφάσεις που εφαρμόζονται στην πράξη. Γιατί η ευθύνη απέναντι στους δημότες δεν μπορεί να εξαντλείται σε δηλώσεις και φωτογραφίες. 🔻
Η Μαρία Πουρσανίδου είναι πρώην αντιδήμαρχος Οικονομικών της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε.


