Νέα προβλήματα και επικίνδυνες διαδρομές για τους κατοίκους του δήμου που πρέπει είτε ως πεζοί είτε ως οδηγοί, να διανύσουν την οδό Καραολή και Δημητρίου στον Εύοσμο.

Συγκεκριμένα ενώ υλοποιούνται έργα ανάπλασης και κατασκευής πεζοδρομίων στην οδό Καραολή, δεν υπάρχει πρόβλεψη για την ασφάλεια πεζών και οδηγών κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Παρά τις προηγούμενες καταγγελίες που είχαν γίνει πριν λίγους μήνες, αλλά και τις νομικές κινήσεις που ακολούθησαν για τα ελλιπή ή ανύπαρκτα μέτρα προστασίας, η κατάσταση εξακολουθεί να προκαλεί έντονη ανησυχία, ακόμα και σήμερα.

Η μόνη εξέλιξη ήταν πως μετά τις καταγγελίες, η κατασκευάστρια εταιρεία είχε ξεκινήσει να τοποθετηθεί προσωρινά προειδοποιητικά πλέγματα και προστατευτικές σημάνσεις στα σημεία των έργων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα τηρηθούν αυστηρότερα μέτρα ασφαλείας.

Ωστόσο, αν περάσει κάποιος από την συγκεκριμένη οδό, θα διαπιστώσει πως σε αρκετά σημεία οι παρεμβάσεις παραμένουν επικίνδυνες, ενώ δεν υπάρχουν επαρκείς ασφαλείς διάδρομοι διέλευσης για πεζούς.

Για την επικινδυνότητα της κατάστασης θα πρέπει να θυμίσουμε την Παράσυρση και τραυματισμός πεζής γυναίκας στον Εύοσμο, που σημειώθηκε στις 21 Απριλίου 2026, με την γυναίκα να μένει αιμόφυρτη στην άσφαλτο και να χρειάζεται 3ημερη νοσηλεία σε νοσοκομείο της πόλης.

Θα πρέπει να υπάρξει άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών, προκειμένου να πραγματοποιηθούν έλεγχοι στο εργοτάξιο και να διασφαλιστεί ότι τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας για πεζούς, ΑμεΑ και διερχόμενους οδηγούς.

Δεν γίνεται να προκαλούνται τραυματισμοί ή ατυχήματα από ελλιπή σχεδιασμό πρόληψης και να λειτουργεί από την μια αυθαίρετα η κατασκευάστρια εταιρεία και από την άλλη να μην ανησυχούν, να μην ελέγχουν και να μην απαιτούν μέτρα προστασίας των πολιτών οι αρμόδιες αρχές του Δήμου.

Θεωρούμε πως θα ανταποκριθεί και θα διευθετήσει το θέμα ελεγκτικός μηχανισμός του Δήμου.