Αυτή είναι η κατάσταση στο πεζοδρόμιο της οδού Ελευθερίας, στη Νέα Πολιτεία Ευόσμου. Αναρωτιέμαι πραγματικά αν οι υπεύθυνοι του Δήμου περπατούν ποτέ στις γειτονιές μας ή αν κινούνται μόνο γύρω από την πλατεία και τα σημεία όπου γίνονται εκδηλώσεις και φωτογραφίσεις.
Μπορεί άραγε από αυτό το σημείο να περάσει με ασφάλεια ένας πεζός; Μια μητέρα με παιδικό καρότσι; Μια ηλικιωμένη γυναίκα που θέλει να πάει στο σούπερ μάρκετ ή στο φαρμακείο;
Η πραγματικότητα είναι πως όλοι αναγκάζονται να κατεβαίνουν στον δρόμο για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους, βάζοντας καθημερινά την ασφάλεια τους σε κίνδυνο.
Δυστυχώς, η εικόνα αυτή δεν είναι μεμονωμένη. Υπάρχουν πολλά σημεία Εύοσμο όπου τα πεζοδρόμια είναι απροσπέλαστα ή επικίνδυνα, όμως φαίνεται πως αυτά τα προβλήματα δεν αποτελούν προτεραιότητα.
Για δημόσιες εμφανίσεις, εκδηλώσεις και φωτογραφίες πάντα βρίσκονται χρήματα και χρόνος. Για τις βασικές ανάγκες των πολιτών όμως;
Πρέπει να γίνονται θέματα σε μέσα ενημέρωσης για να πάρουν στα σοβαρά τα προβλήματα μας;
Δημήτρης Τασούλας, κάτοικος
