Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου, σχετικά με τα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή του Οpen που ανέδειξε στο πανελλήνιο το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου, με την λειτουργία σιδηρουργείου και την ύπαρξη εύφλεκτων φιαλών δίπλα σε μαθητικές αίθουσες, καθώς και την διέλευση φορτηγών μέσα απο την αυλή του σχολείου, την ώρα που λειτουργεί.

Αναλυτικά η ανακοινωση

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας τον Απρίλιο του 2021 κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και στην Επιθεώρηση Εργασίας, για τις παράνομες εγκαταστάσεις του Δήμου και συγκεκριμένα: 

1. Του Τμήματος Κτιριακών Έργων και Υπαίθριων Χώρων που λειτουργεί μέσα στον αύλειο χώρο του 1ου & 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου. 

2. Του Τμήματος Συντήρησης Πρασίνου, που λειτουργεί στο υπόγειο του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου (ΔΑΚ) Ευόσμου ” Βούλα Πατουλίδου”  

3. Του Τμήματος Οδοποιίας και της Διεύθυνσης Καθαριότητας, που λειτουργούν σε παράνομες εγκαταστάσεις σε οικόπεδο του Δήμου το οποίο είναι χαρακτηρισμένο Αθλητικές Εγκαταστάσεις. 

Όλα τα παραπάνω, θέσαμε μεταξύ άλλων, στην νέα διοίκηση του κ. Λευτέρη Αλεξανδρίδη αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, πριν από δυόμιση χρόνια, χωρίς να έχει γίνει τίποτε μέχρι σήμερα.  

Με μεγάλη μας έκπληξη ακούσαμε σήμερα στον τηλεοπτικό σταθμό open και στην εκπομπή καθαρές κουβέντες, τον αντιδήμαρχο κ. Παπαβραμίδη Πολύχρονη, να λέει ότι, τα σιδηρουργεία του τμήματος Κτιριακών Έργων και Υπαίθριων Χώρων, που στεγάζονται μέσα στον αύλειο χώρο του 1ου & 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου, είναι σφραγισμένα και λειτουργούν ως αποθήκες. 

Αυτό δεν είναι αλήθεια, όλοι γνωρίζουν ότι δεν ισχύει και απορούμε πως το ξεστόμισε ο κύριος Αντιδήμαρχος. 

Τα σιδηρουργεία και το ξυλουργείο λειτουργούν κανονικά μέχρι και σήμερα. 

Το μόνο που έχει σφραγιστεί από το 2024 είναι το βαφείο όπου βάφονταν οι σιδηροκατασκευές.  

Οι φιάλες ασετιλίνης και οξυγόνου απομακρύνθηκαν, μετά την εκπομπή πριν από δύο μέρες. 

Μάλιστα ο πρόεδρος του Σωματείου μας ο οποίος είναι ηλεκτροσυγκολλητής, εργάζεται ο ίδιος στο δεύτερο σιδηρουργείο το οποίο βρίσκεται μέσα στον αύλειο χώρο των ΕΠΑΛ. 

Το Δ.Σ. του Σωματείου μας, το οποίο έχει δώσει αγώνες για την μετεγκατάσταση αυτών των υπηρεσιών, δεν θα μπορούσε να σιωπήσει σε ένα τέτοιο ΨΕΜΑ. 

Διεκδικούμε, άμεση μετεγκατάσταση των Υπηρεσιών αυτών σε χώρους που θα καλύπτουν τις ανάγκες των εργαζομένων και οι συνθήκες δεν θα είναι τριτοκοσμικές όπως συμβαίνει τώρα και κυρίως δεν θα εκθέτει σε κινδύνους τις ζωές των εργαζομένων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. 

21 Μαΐου 2026 

Το Διοικητικό Συμβούλιο