Με έντονο το στοιχείο της παράδοσης και της πολιτιστικής κληρονομιάς, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και Στ’ τάξης του 14ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου συμμετείχαν στην τηλεοπτική εκπομπή «Μέρα με Χρώμα» της ΕΡΤ3.
Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς, μεταφέροντας το μήνυμα της διατήρησης της ποντιακής παράδοσης και της ιστορικής μνήμης. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τίτλο «Ταξίδι στον Πόντο της Καρδιάς μας», η οποία φιλοξενήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
