” Ακούστε, κ. Κουγιουμτζή “
Ο κ. Κουγιουμτζής έχει αναλάβει την υπεράσπιση του κ. Αλεξανδρίδη και των πρωταγωνιστών της σημερινής διοίκησης.
Προφανώς, τα προηγούμενα χρόνια δεν παρακολουθούσε τα δρώμενα στον Δήμο και σήμερα επιλέγει να κατηγορεί την αντιπολίτευση.
Ας θυμηθούμε, λοιπόν, πώς εξελέγη δήμαρχος ο κ. Αλεξανδρίδης και τι υποσχέθηκε στους πολίτες του Δήμου:
1. Να λύσει το πρόβλημα της δυσοσμίας από τα ΕΛΠΕ. Αναμένουμε.
2. Να διεκδικήσει το ΘΕΠΑΝ. Αναμένουμε.
3. Να μετατρέψει το στρατόπεδο Ζιάκα σε μητροπολιτικό πάρκο. Αντ’ αυτού, έγινε ο πιο ένθερμος υποστηρικτής της ανέγερσης 1.034 κατοικιών.
4. Να ολοκληρώσει το Στάδιο και το Κολυμβητήριο άνωθεν της περιφερειακής οδού, ακόμη και με ίδιους πόρους αν χρειαζόταν. Αναμένουμε… γελώντας.
5. Να ανοίξει το υπόγειο πάρκινγκ στο Κορδελιό τον Ιούνιο του 2024. Αναμένουμε.
6. Να ξεκινήσει την ανάπλαση του πεζόδρομου στο Κορδελιό τον Απρίλιο του 2024. Αναμένουμε.
7. Να κατασκευάσει κυκλικούς κόμβους στην οδό Μαρτίου στον Εύοσμο. Αναμένουμε.
8. Να αξιοποιήσει τα καπνομάγαζα στον Εύοσμο. Αναμένουμε.
9. Να ανοίξει την οδό Ιπποδρομίου τον Ιούνιο του 2024. Αναμένουμε.
10. Να μεταφέρει τις υπηρεσίες του Τμήματος Κτιριακών Έργων από τα ΕΠΑΛ, το Τμήμα Πρασίνου από το ΔΑΚ, καθώς και το Τμήμα Οδοποιίας και την Καθαριότητα από το οικόπεδο της οδού Ξανθίππης, το οποίο είναι χαρακτηρισμένο ως χώρος αθλητικών εγκαταστάσεων. Αναμένουμε.
11. Να οριοθετήσει τους πάγκους των μικροπωλητών στις λαϊκές αγορές και να επιβάλει την τήρηση του κανονισμού σχετικά με τη διαχείριση των απορριμμάτων. Αναμένουμε.
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ακόμη.
Θα χρειαζόταν όμως ολόκληρο βιβλίο για να καταγραφούν όλες οι προεκλογικές και μετεκλογικές δεσμεύσεις του κ. Αλεξανδρίδη.
Τι μας λένε σήμερα ο κ. Αλεξανδρίδης και ο όψιμος αντιδήμαρχος κ. Κουγιουμτζής;
Ότι όλα αυτά είναι παθογένειες δεκαετιών και ότι δεν μπορούν να λυθούν από τη μία μέρα στην άλλη.
Αλήθεια τώρα;
Αφού τα πράγματα είναι τόσο σύνθετα, κ. Κουγιουμτζή, γιατί ο κ. Αλεξανδρίδης κατηγορούσε τον κ. Μανδαλιανό ως ανίκανο;
Και αφού απαιτείται χρόνος για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα, γιατί δεν έδωσε ο ίδιος αυτόν τον χρόνο στον κ. Μανδαλιανό;
Υ.Γ.1. Τα μόνα έργα που φαίνεται να υλοποιούνται σήμερα στον Δήμο επί διοίκησης Αλεξανδρίδη είναι οι αναπλάσεις των οδών Καραολή και Δημητρίου στον Εύοσμο, της οδού Μελίνας Μερκούρη στο Κορδελιό, καθώς και των πάρκων Σμύρνης και Ελπίδος – έργα που βρήκε ήδη δρομολογημένα ο κ. Αλεξανδρίδης από τη διοίκηση Μανδαλιανού.
Τότε κατηγορούσε τον κ. Μανδαλιανό, λέγοντας αυτά δεν είναι έργα. Τώρα, εκτός του ότι τα παρουσιάζει ως δικά του, τα εμφανίζει ως Φαραωνικά έργα. ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.
Από τις προεκλογικές του δεσμεύσεις ούτε τα πιό απλά δεν έκανε (Λαϊκές Αγορές).
Υ.Γ.2. Τους πολίτες του Δήμου, εσείς του αντιμετωπίζετε ως ιθαγενείς κ. Κουγιουμτζή και όχι η αντιπολίτευση.
Αλλά οι πολίτες και ΚΡΙΣΗ έχουν και ΜΝΗΜΗ
Ένας πολίτης που άκουσε την προεκλογική ομιλία του κ. Αλεξανδρίδη στο Θεατράκι στο Κορδελιό, μου λέει κάποια στιγμή;
Αυτός ρε συ Βασίλη, επί μία ώρα έλεγε, θα κάνω αυτό, θα κάνω εκείνο και τελειωμό δεν είχε.
Το μότο του κ. Αλεξανδρίδη, ήταν από το τάξιμο κανείς δεν έπαθε τίποτα.
Οπότε κ. Κουγιουμτζή κάντε καμία δουλειά και σταματήστε να ασχολείστε με την αντιπολίτευση κάθε μέρα.
Γιατί από τον κ. Μανδαλιανό βρήκατε έτοιμα έργα, εσείς όπως φαίνεται δεν θα αφήσετε τίποτα στον επόμενο.

Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε, καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου
