Του Απόστολου Ελευθερίου 

Ο απινιδωτής βρίσκεται ήδη στη θέση του.

Εκεί όπου πρέπει να βρίσκεται.

Διαθέσιμος για να προσφέρει το μέγιστο αγαθό, την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Αξίζει, όμως, να σημειωθεί μια μεγάλη αντίφαση.

Όσοι έσπευσαν να καταγγείλουν δήθεν «προβολή» και «διαφήμιση» του δωρητή, κατάφεραν τελικά το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επικαλούνταν. Με τη σκόνη που σήκωσαν, με τις δημόσιες επιθέσεις και τα επικριτικά άρθρα, μετέτρεψαν μια λιτή και διακριτική παρουσίαση της δωρεάς σε θέμα ευρείας συζήτησης και προβολής.

Η ενημέρωση προς τη σχολική κοινότητα για το ποιος προσέφερε τον απινιδωτή ήταν μια απλή αναφορά σε μια πράξη κοινωνικής προσφοράς. Οι ίδιοι οι επικριτές ήταν εκείνοι που της έδωσαν διαστάσεις πολύ μεγαλύτερες από όσες θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ο ίδιος ο δωρητής.

Αν κάποιος επιδίωκε επικοινωνιακό όφελος, δύσκολα θα μπορούσε να βρει αποτελεσματικότερους διαφημιστές από εκείνους που έσπευσαν να τον καταγγείλουν. Ούτε με οργανωμένη καμπάνια, ούτε με τους καλύτερους επικοινωνιολόγους δεν θα επιτυγχανόταν τόσο μεγάλη δημοσιότητα για μια πράξη προσφοράς προς τη μαθητική κοινότητα.

Τελικά, ο απινιδωτής έμεινε στο σχολείο. Η προσφορά έμεινε στο σχολείο. Το όφελος για τα παιδιά και την κοινωνία έμεινε στο σχολείο.

Και αυτό είναι που έχει πραγματική αξία.

Τα υπόλοιπα είναι απλώς θόρυβος.

…και θόρυβο προκαλούν πάντοτε οι άδειοι τενεκέδες… κατά τη λαϊκή ρήση.

Ο Απόστολος Ελευθερίου είναι πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου