Έντονη απογοήτευση και προβληματισμό προκαλεί το περιστατικό βανδαλισμού που σημειώθηκε στα νέα γηπεδάκια μπάσκετ και ποδοσφαίρου στην περιοχή της Νυμφαίου, καθώς δεν έχει περάσει ούτε μία εβδομάδα από την ολοκλήρωση και παράδοσή τους στους πολίτες.

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Σίτσα, αντιδήμαρχο Αθλητισμού, άγνωστοι προκάλεσαν σοβαρές φθορές στις εγκαταστάσεις, καταστρέφοντας και τις δύο εστίες των γηπέδων, ενώ παράλληλα αφαιρέθηκαν οι μεταλλικές σχάρες, οι οποίες φέρεται να εκλάπησαν.

Το γεγονός έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, καθώς πρόκειται για έναν χώρο που δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει διέξοδο στη νεολαία και να ενισχύσει την άθληση στην περιοχή.

Από την πλευρά της Αντιδημαρχίας Αθλητισμού έχουν ήδη ξεκινήσει ενέργειες για τη διερεύνηση της υπόθεσης, ενώ εξετάζεται υλικό από κάμερες ασφαλείας που βρίσκονται σε κοντινά σημεία, προκειμένου να εντοπιστούν οι υπεύθυνοι.

Η Αντιδημαρχία Αθλητισμού απευθύνει έκκληση προς οποιονδήποτε γνωρίζει στοιχεία σχετικά με το περιστατικό να επικοινωνήσει άμεσα με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να συμβάλει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.