Το πρώτο του αθλητικό τουρνουά ποδοσφαίρου 5×5 διοργανώνει ο Τομέας Αθλητισμού και Υγείας του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, καλώντας τους νέους της περιοχής να συμμετάσχουν σε μια ημέρα γεμάτη αθλητισμό, συνεργασία και ευγενή άμιλλα.
Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιουνίου στο Γήπεδο Μάρκο στον Εύοσμο, με τους αγώνες των ομάδων να διεξάγονται από τις 17:00 έως τις 19:00, ενώ από τις 19:00 έως τις 21:00 θα ακολουθήσουν αναμετρήσεις μεταξύ Δημοτικών Συμβουλίων Νέων της Θεσσαλονίκης.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν αγόρια και κορίτσια ηλικίας 15 έως 18 ετών, με τις ομάδες να αποτελούνται από πέντε άτομα. Παράλληλα, προβλέπονται δώρα τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τους νικητές.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή είτε ατομικά είτε ως ομάδα, επικοινωνώντας μέσω των επίσημων λογαριασμών του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στόχος της δράσης είναι η προώθηση της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας και της ενεργούς συμμετοχής της νεολαίας μέσα από τον αθλητισμό.

