Στρατηγική επένδυση για τους 18.000 μαθητές μας με ευρωπαϊκούς πόρους τώρα!
Ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου, ένας από τους νεότερους πληθυσμιακά δήμους της χώρας με πάνω από 18.000 μαθητές, έχει άμεση ανάγκη από τη δημιουργία ενός σύγχρονου Κέντρου Νεολαίας.
Ένας χώρος που θα λειτουργήσει ως πυρήνας συμμετοχής, δημιουργίας και κοινωνικής συνοχής. Η ύπαρξη ενός τέτοιου χώρου δεν είναι απλώς μια υποδομή, αλλά μια ουσιαστική κοινωνική παρέμβαση. Δίνει στους νέους μας έναν ασφαλή χώρο συνάντησης και δράσης, μειώνοντας τον κίνδυνο κοινωνικού αποκλεισμού και παραβατικότητας, ενισχύοντας την ενεργή συμμετοχή τους στην τοπική κοινωνία. Παράλληλα, η επένδυση στη νεολαία είναι μια τεράστια αναπτυξιακή ευκαιρία για τον Δήμο μας.
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, με συνολικό προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 26 δισεκατομμύρια ευρώ για την περίοδο 2021–2027, στηρίζει δράσεις εκπαίδευσης, νεολαίας και εθελοντισμού. Μέσα από ένα οργανωμένο και κοστολογημένο ετήσιο σχέδιο δράσεων, ο Δήμος θα μπορούσε να διεκδικεί σταθερά ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, οι οποίες σε ετήσια βάση μπορούν να φτάσουν έως και τις 250.000 ευρώ.
Ένα Κέντρο Νεολαίας στον Κορδελιό – Εύοσμο δεν αποτελεί απλώς μια κοινωνική ανάγκη, αλλά μια στρατηγική επένδυση στο μέλλον.Τα κονδύλια υπάρχουν στην Ευρώπη, πρεπει οι εμείς να τα διεκδικήσουμε με σχέδιο και πλανο.
Μόνο με Πράξεις και Όραμα για τα παιδιά μας πάμε μπροστά, με Αξιοπρέπεια.
Ιωάννης Τεληωρίδης
Γονέας – Ενεργός Δημότης
