Υπήρξε καταγγελία εκλεγμένης τοπικής συμβούλου, για περιστατικό κλοπής που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στο νέο γήπεδο της οδού Νυμφαίου, στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου.

Σύμφωνα με όσα κοινοποιήθηκαν, άγνωστα άτομα αφαίρεσαν τσάντες που περιείχαν ρούχα μεγάλης αξίας, κατά το χρονικό διάστημα από τις 23:40 έως τις 00:15, της Τρίτης 16/6.

Η καταγγέλλουσα απευθύνει έκκληση προς όσους βρίσκονταν στον χώρο εκείνες τις ώρες να επιστρέψουν τα αντικείμενα, τονίζοντας ότι σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσει στις νόμιμες ενέργειες.

Παράλληλα, ζητά τη συνδρομή πολιτών που ενδεχομένως είδαν κάτι ύποπτο ή γνωρίζουν την ύπαρξη καμερών ασφαλείας στην περιοχή, οι οποίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη διερεύνηση της υπόθεσης.

Όπως επισημαίνει, τα ρούχα που κλάπηκαν είχαν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία, καθώς επρόκειτο για δώρα που έλαβε ο γιος της από φίλους του για τα γενέθλιά του και καλεί όποιον γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό να επικοινωνήσει.