Η πρώτη Πολιτική Ακαδημία Επιμόρφωσης Στελεχών της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή υπουργών, βουλευτών και κορυφαίων στελεχών του κόμματος.

Στόχος της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας είναι η ενημέρωση των στελεχών για το κυβερνητικό έργο των τελευταίων επτά ετών, ο σχεδιασμός για το μέλλον, καθώς και η ενίσχυση της πολιτικής επιχειρηματολογίας  και της οργανωτικής ετοιμότητας ενόψει της επόμενης εκλογικής αναμέτρησης.

Στην ημερίδα συμμετείχαν ο νέος Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο Υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, ο Μάκης Βορίδης, ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Σμυρλής, ο Γραμματέας Οργανωτικού Στέλιος Κονταδάκης, ο Δημήτρης Καιρίδης,ο Βασίλης Φεύγας, ο Νίκος Ρωμανός καθώς και ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Θεσσαλονίκης Ζήσης Ιωακίμοβιτς.

Από την Δημοτική Τοπική Οργάνωση Νέας Δημοκρατίας Κορδελιού Ευόσμου συμμετείχαν:  

Η Αντιπρόεδρος κ. Θεοχάρη Δέσποινα

Ο Γραμματέας κ. Πασχαλέρης Σωκράτης και η

Υπεύθυνη Στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας κ. Όλγα Τσενεκλίδου.

Η διαρκής επιμόρφωση, η πολιτική κατάρτιση και η ενεργή συμμετοχή αποτελούν βασικά στοιχεία για μια σύγχρονη, δυναμική και αποτελεσματική παράταξη, πάντα δίπλα στους πολίτες και στις ανάγκες της κοινωνίας.

Συνεχίζουμε με ενότητα, υπευθυνότητα και πίστη στις αρχές και τις αξίες της Νέας Δημοκρατίας. 

ΔΗΜ.Τ.Ο. Ν.Δ. ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ