Του Βασίλη Βόγγαλη
Πόσο ακόμη θα φταίνε οι άλλοι; “
Χθες, στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου, κατέθεσα ερώτηση σχετικά με την προϋπηρεσία των σχολικών καθαριστριών, η οποία, εννέα μήνες μετά, εξακολουθεί να μην έχει αναγνωριστεί.
👉Ο κ. Μεσθανέας, στην πρωτολογία του, παρέθεσε μια σειρά από δικαιολογίες και διαδικαστικά εμπόδια που κατά τα λεγόμενά του, ευθύνονται για την καθυστέρηση.
👉Στη δευτερολογία μου αποδόμησα ένα προς ένα τα επιχειρήματά του και τον κάλεσα να απαντήσει συγκεκριμένα: πόσοι εργαζόμενοι ασχολούνται παράλληλα με τη διαδικασία αναγνώρισης της προϋπηρεσίας και πόσες υπερωρίες πραγματοποιούν, όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε.
👉Απάντηση δεν πήρα.
👉Αντί γι’ αυτό, ανέβηκε στο βήμα και υποστήριξε ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι εγώ, όταν ήμουν αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, μετακίνησα μία υπάλληλο σε άλλο τμήμα κ.λπ.
👉Κύριε Μεσθανέα, εγώ υπήρξα αντιδήμαρχος για 9 μήνες. Εσείς, χάρη στο γεγονός ότι παραιτήθηκα επειδή έχω αξιοπρέπεια, βρίσκεστε στη θέση αυτή εδώ και 21 μήνες.
👉Γιατί δεν διορθώσατε όλες αυτές τις «αστοχίες» μου;
👉Θέλετε να μας πείτε ότι, μετά από 30 μήνες, οι υπηρεσίες δεν έχουν ακόμη προσαρμοστεί και γι’ αυτό δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αναγνώριση της προϋπηρεσίας των σχολικών καθαριστριών;
👉Την ίδια ώρα, ο κ. Αλεξανδρίδης, έξω από την αίθουσα του συμβουλίου, εγκαλούσε τις εργαζόμενες επειδή προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη για να διεκδικήσουν τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.
👉Και μέσα στην αίθουσα, ο κ. Μεσθανέας, αφού είπε στις εργαζόμενες ότι η Διοίκηση τις έκανε αορίστου χρόνου, έφτασε στο σημείο να αναρωτηθεί και ποιος βρήκε τον δικηγόρο.
👉Λοιπόν, να σας ενημερώσω.
👉Τον δικηγόρο τον βρήκαν οι πρώτες 24 εργαζόμενες στην καθαριότητα, οι οποίες είχαν ήδη καταθέσει αγωγή και στη συνέχεια απευθύνθηκαν στο Σωματείο.
👉Είναι οι ίδιες εργαζόμενες στις οποίες ο αρχηγός σας, ο κ. Αλεξανδρίδης, άσκησε έφεση. Οι ίδιες εργαζόμενες που σήμερα θα μετρούσαν μέρες μέχρι την απόλυσή τους, αν δεν παρενέβαινα προσωπικά ώστε να αποσυρθεί η έφεση και να μη στραφεί η διοίκηση και κατά των υπόλοιπων εργαζομένων που ακολουθούσαν με τη δεύτερη αγωγή.
👉Ο λόγος ήταν απλός.
👉Ο κ. Αλεξανδρίδης δεν τους ήθελε. Στα άμεσα σχέδιά του ήταν να κάνει ό,τι έκανε και με το πράσινο: να παραχωρήσει σε εργολάβο την αποκομιδή των απορριμμάτων, ξεκινώντας από το Ελευθέριο-Κορδελιό.
👉Οι 81 εργαζόμενοι της καθαριότητας, εάν γίνονταν αορίστου χρόνου, θα του χαλούσαν τα σχέδια.
👉Αφού λοιπόν φάνηκαν οι προθέσεις του κ . Αλεξανδρίδη, για να τον καθησυχάσω τον διαβεβαίωνα ότι το ενδεχόμενο να γίνουν αορίστου χρόνου οι εργαζόμενοι δεν υπήρχε ούτε μία στο εκατομμύριο.
👉Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς “έφαγα” τον αρχηγό του και πώς έγιναν τελικά αορίστου χρόνου οι εργαζόμενοι, ας ρωτήσει ο κ. Μεσθανέας τον κ. Παπαβραμίδη, καθώς και τον στενό συνεργάτη του αρχηγού του, τον οποίο έχει εγκαταστήσει στο γραφείο του για να ασχολούνται καθημερινά με τα γνωστά ρουσφέτια.
👉Οπότε, μη έχοντας άλλη επιλογή, ο κ. Αλεξανδρίδης έφυγε για να κρυφτεί στην Αθήνα την ημέρα που η Δημοτική Επιτροπή έπαιρνε την απόφαση για τη μη άσκηση έφεσης.
👉Οι εργαζόμενοι γνωρίζουν την αλήθεια. Και όσο κι αν κάποιοι επιχειρούν να ξαναγράψουν την ιστορία, τα γεγονότα δεν αλλάζουν.
👉Υ.Γ. Τελειώστε επιτέλους με την αναγνώριση των προϋπηρεσιών, γιατί για τους εργαζόμενους κάθε μήνας που περνά σημαίνει 200 ευρώ λιγότερα στον μισθό τους.
Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε, καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου
