Να ζητήσει ο Δήμος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι την απόσυρση των καταστροφικών διατάξεων του πολεοδομικού σχεδίου που “σβήνει” ~800 στρ και δημιουργεί ζημίες ~900 εκατ. € στους δημότες

Το σχέδιο πολεοδομικού λειτουργεί μόνο για ένα συμφέρον και δημιουργεί εμπόδια σε επενδύσεις.

1) Η αυθεντία της εποπτεύουσας αρχής της Γεν. Γραμμ., “δυσκολεύεται” να έχει την καλή έξωθεν μαρτυρία, μετά τα σκάνδαλα με τις πολεοδομίες.

Αυτή η αρχή ακύρωσε αυθαίρετα και χωρίς αίτιο το 2023, το εγκεκριμένο κ ψηφισμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο σχέδιο ΓΠΣ, χωρίς ζημίες σε βάρος των δημοτών. Ακολούθησε το νέο σχέδιο 2026 που “ξεκληρίζει” το Δήμο, υπέρ ενός συμφέροντος και αντίθετα με τη νομιμότητα της ΕΕ.

2) Στο Πέραμα, Αττικής το 2026 ο Δήμος σε συνεργασία με δικηγορικό γραφείο απεφάσισε τη νομική οδό απομάκρυνσης όλων των εγκαταστάσεων Σεβέζο από την περιοχή. Προφανώς πνίγονται στις παρανομίες και την ερημοποίηση!

Μεταφέρονται χρήσεις από το Κορδελιό … στον Εύοσμο! Δεν είναι ο Δήμος “τσιφλίκι”.

Παραβιάζονται οι νόμιμες χρήσεις 40 ετών και αποτρέπονται επενδύσεις, που φέρνουν ευμάρεια στους Δημότες, έσοδα στο Δήμο για έργα και ελεύθερους χώρους!

Υποβλήθηκαν εκατοντάδες ενστάσεις δημοτών, εξώδικα και πολλά δημοσιεύματα!

Παντού οι Δήμοι προσελκύουν επενδύσεις. Να μην γίνουμε εξαίρεση!

Το εννοεί ο Δήμαρχος ότι δεν θέλει ζημίες στους Δημότες; Διαφορετικά θα μείνουμε “αποπαίδι”!

Η Γεν. Γραμ. δέχτηκε και διαβίβασε εκτός της νόμιμης διαδικασίας της δημόσιας διαβούλευσης έγγραφο των δεξαμενών, ενώ οι δημότες υποχρεώνονται σε δημόσια διαβούλευση. Ο Δήμος κρατάει “κρυφό” το έγγραφο, μέχρι σήμερα, ενώ δεν είναι απόρρητο. Ταυτόχρονα, δεν αποστέλλει στους μελετητές το αντίστοιχο έγγραφο των Δημοτών με όλη τη νομιμότητα και με 3 πρωτόκολλα παραλαβής. Πλήρης “ισονομία” και “δύσκολος” χειρισμός!

 Η νομιμότητα της ΕΕ προτρέπει τις επενδύσεις και ΔΕΝ προβλέπει περιορισμούς. Στην Αθήνα- Ασπρόπυργο εφαρμόζονται τα σωστά. Δημιουργείται η βεβαιότητα των “δύο μέτρων και δύο σταθμών”!

 Υποβιβάζονται χρήσεις γης κέντρου πόλεως επί 40 χρόνια, χωρίς αιτιολόγηση.

 Περιοχές ~200 στρεμ. στο Κορδελιό που εδώ και 40 χρόνια είναι χαρακτηρισμένες ως «κέντρο πόλεως» για την προσέλκυση επενδύσεων και ανάπτυξης, προτείνονται σε «γενική κατοικία». Και αυτό, παρά το γεγονός ότι προβλέπονται 1.000 σπίτια στο στρατόπεδο Ζιάκα, μόλις 500 μέτρα από το κέντρο του Δήμου.

 Σε άλλες περιοχές ~600 στρεμμάτων οι χρήσεις γης προτείνεται να υποβιβάζονται από «κατοικίες» σε “αποθήκες”.

 Ποιος αποφάσισε τη συνέχιση της υποβάθμισης μόνο για τον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου, ενώ είναι γνωστή η νομιμότητα της ΕΕ, σύμφωνα με την οποία ΔΕΝ υπάρχουν περιορισμοί εκτός ορίων δεξαμενών;

 Οι μελετητές στο Δημοτικό Συμβούλιο, δήλωσαν δημόσια ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί εκτός ορίων δεξαμενών και, την ίδια στιγμή, προωθούν αναιτιολόγητες υποβαθμίσεις ολόκληρων περιοχών.

 Ο Δήμος (με τον Δήμο Δέλτα) υπέβαλε προσφυγές στο ΣτΕ μαζί με πολίτες και επιχειρήσεις, ώστε να μην υπάρχουν περιορισμοί εκτός ορίων. Παράλληλα, ελήφθη ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπέρ της απρόσκοπτης αδειοδότησης εκτός ορίων δεξαμενών.

 Το νέο πολεοδομικό σχέδιο θα επιδιώκει τελικά τα αντίθετα από τις αποφάσεις του Δήμου; Κανείς δεν φαντάζεται ότι ο Δήμος συμπλέει με συμφέροντα.

Ζητούμενο είναι πριν από τη δεύτερη φάση της διαβούλευσης να ζητηθεί η απόσυρση των υποβαθμίσεων!