Του Βασίλη Βόγγαλη
“Όσο η Διοίκηση σιωπά, τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο σοβαρά.”
👉Τέσσερις ημέρες μετά τη δημόσια παρέμβαση μου, η Δημοτική Αρχή εξακολουθεί να κρύβεται πίσω από τη σιωπή.
👉Ούτε μία απάντηση.
👉Ούτε μία διάψευση.
👉Ούτε μία επίσημη ενημέρωση προς τους πολίτες.
👉Και όσο η διοίκηση σιωπά, τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο σοβαρά.
👉Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δύο πολυτελή αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από τον Δήμο ενδέχεται να μην αποτελούν δωρεά, αλλά να έχουν αποκτηθεί μέσω leasing ή άλλης μορφής παραχώρησης.
👉Τι ισχύει τελικά;
👉Γιατί η Δημοτική Αρχή αρνείται να δώσει μια καθαρή απάντηση;
👉Αληθεύουν οι πληροφορίες ή όχι;
👉Αν αληθεύουν, και εφόσον όλα έγιναν νόμιμα και με απόλυτη διαφάνεια, γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία;
❓Ποιος πληρώνει το κόστος των οχημάτων;
❓Ποιο είναι το ύψος της δαπάνης ή της παροχής;
❓Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε;
❓Ποιο όργανο έλαβε τις σχετικές αποφάσεις;
❓Γιατί δεν ενημερώθηκαν το Δημοτικό Συμβούλιο και οι πολίτες;
👉Οι πολίτες δεν ζητούν χάρη. Ζητούν το αυτονόητο: ενημέρωση, λογοδοσία και διαφάνεια.
👉Η αλαζονεία της εξουσίας ξεκινά όταν μια διοίκηση θεωρεί ότι δεν οφείλει εξηγήσεις στους πολίτες.
👉Και η σιωπή, όταν αφορά δημόσιες υποθέσεις και δημόσιο χρήμα, δεν αποτελεί απάντηση. Αποτελεί πολιτική επιλογή.
👉Περιμένουμε συγκεκριμένα στοιχεία και όχι επικοινωνιακές υπεκφυγές.
👉Κάθε ημέρα που περνά χωρίς επίσημη ενημέρωση ενισχύει την ανάγκη για πλήρη διαφάνεια και λογοδοσία.
👉Γιατί τελικά, το ζήτημα δεν είναι τα αυτοκίνητα.
👉Το ζήτημα είναι η διαφάνεια.
Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου
