Του Βασίλη Βόγγαλη

“Όσο η Διοίκηση σιωπά, τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο σοβαρά.”

👉Τέσσερις ημέρες μετά τη δημόσια παρέμβαση μου, η Δημοτική Αρχή εξακολουθεί να κρύβεται πίσω από τη σιωπή.

👉Ούτε μία απάντηση.

👉Ούτε μία διάψευση.

👉Ούτε μία επίσημη ενημέρωση προς τους πολίτες.

👉Και όσο η διοίκηση σιωπά, τα ερωτήματα γίνονται ακόμη πιο σοβαρά.

👉Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δύο πολυτελή αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από τον Δήμο ενδέχεται να μην αποτελούν δωρεά, αλλά να έχουν αποκτηθεί μέσω leasing ή άλλης μορφής παραχώρησης.

👉Τι ισχύει τελικά;

👉Γιατί η Δημοτική Αρχή αρνείται να δώσει μια καθαρή απάντηση;

👉Αληθεύουν οι πληροφορίες ή όχι;

👉Αν αληθεύουν, και εφόσον όλα έγιναν νόμιμα και με απόλυτη διαφάνεια, γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία;

❓Ποιος πληρώνει το κόστος των οχημάτων;

❓Ποιο είναι το ύψος της δαπάνης ή της παροχής;

❓Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε;

❓Ποιο όργανο έλαβε τις σχετικές αποφάσεις;

❓Γιατί δεν ενημερώθηκαν το Δημοτικό Συμβούλιο και οι πολίτες;

👉Οι πολίτες δεν ζητούν χάρη. Ζητούν το αυτονόητο: ενημέρωση, λογοδοσία και διαφάνεια.

👉Η αλαζονεία της εξουσίας ξεκινά όταν μια διοίκηση θεωρεί ότι δεν οφείλει εξηγήσεις στους πολίτες.

👉Και η σιωπή, όταν αφορά δημόσιες υποθέσεις και δημόσιο χρήμα, δεν αποτελεί απάντηση. Αποτελεί πολιτική επιλογή.

👉Περιμένουμε συγκεκριμένα στοιχεία και όχι επικοινωνιακές υπεκφυγές.

👉Κάθε ημέρα που περνά χωρίς επίσημη ενημέρωση ενισχύει την ανάγκη για πλήρη διαφάνεια και λογοδοσία.

👉Γιατί τελικά, το ζήτημα δεν είναι τα αυτοκίνητα.

👉Το ζήτημα είναι η διαφάνεια.

Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου