Το υπόγειο πάρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας επανέρχεται στο προσκήνιο, όχι μόνο λόγω της επικείμενης λειτουργίας του, αλλά και εξαιτίας των πολιτικών ερωτημάτων που γεννά η σημερινή στάση της διοίκησης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου.

Πριν από λίγα χρόνια, όταν βρισκόταν στα έδρανα της αντιπολίτευσης, ο σημερινός δήμαρχος Λευτέρης Αλεξανδρίδης είχε εκφράσει έντονες επιφυλάξεις για το ενδεχόμενο παραχώρησης του χώρου σε ιδιώτη. Η βασική του επιχειρηματολογία στηριζόταν στην ανάγκη το πάρκινγκ να διατηρήσει τον δημόσιο και κοινωνικό του χαρακτήρα, εξυπηρετώντας πρωτίστως τους δημότες και τους επαγγελματίες της περιοχής και όχι ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα.

Μάλιστα, είχε ταχθεί υπέρ της διαχείρισης του έργου από τον ίδιο τον Δήμο, υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να αναζητηθεί τρόπος ώστε η λειτουργία του να παραμείνει υπό δημοτικό έλεγχο, για τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον, δεδομένου και του σημαντικού δημόσιου χρήματος που είχε δαπανηθεί για την κατασκευή του.

Σήμερα, όμως, ως διοίκηση πλέον, η δημοτική αρχή ακολουθεί διαφορετική κατεύθυνση. Αφού ολοκλήρωσε τις απαραίτητες εργασίες ώστε το υπόγειο πάρκινγκ να μπορεί να λειτουργήσει, προχωρά στον καθορισμό αντιτίμου για τη χρήση του, ανοίγοντας παράλληλα τον δρόμο για τη διενέργεια διαγωνισμού με στόχο την παραχώρηση της εκμετάλλευσής του σε ιδιώτη.

Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.

Τι άλλαξε από το 2021 μέχρι σήμερα;

Πώς η παραχώρηση σε ιδιώτη, που τότε θεωρούνταν προβληματική επιλογή για έναν δημοτικό χώρο, εμφανίζεται πλέον ως η ενδεδειγμένη λύση;

Και κυρίως, τι απέγινε η θέση ότι το πάρκινγκ οφείλει να λειτουργεί με κοινωνικό πρόσημο και υπό δημοτική διαχείριση;

Το σίγουρο είναι πως θα παρακολουθήσουμε την διαχείριση του θέματος από την διοίκηση με πολύ προσοχή, ακόμα και για το χρηματικό ποσό που θα απαιτηθεί – είχε αναφερθεί στο παρελθόν υπολογισμός ποσού από τον Λευτέρη Αλεξανδρίδη – για να κατανοήσουμε τις προθέσεις και να καταλάβουμε την αρνητική ψήφο στο άνοιγμα του υπόγειου πάρκινγκ από την προηγούμενη διοίκηση.

Ομοίως θα παρακολουθήσουμε και την διαχείριση του θέματος από την αντιπολιτευση, γιατί ο πραγματικός έλεγχος που απαιτείται για την απόφαση που θα ψηφιστεί, πρέπει να είναι τέτοιος που θα είναι προς όφελος των δημοτών.

Τσιότσος Αθανάσιος – Αντίλεξις News