Ο Βασίλης Βόγγαλης απάντησε στην Μαρία Πασχαλίδου, για το άρθρο «Μου περιποιεί τιμή η αφιέρωση χρόνου και διάθεσης στο όνομά μου», αναφεροντας μεταξύ άλλων πως “το ποιός λέει αλήθεια και ποιός λέει ψέματα, το αφήνω στην κρίση του κόσμου”.

Αναλυτικά…

Με ένα κείμενο που ανάρτησε η κυρία Πασχαλίδου στην σελίδα της στο Facebook, “απαντάει’ στο δημοσίευμα μου που την αφορά.

-Αφού πλέκει το εγκώμιο της η κυρία Πασχαλίδου, μεταξύ άλλων, λέει ότι, στις σχέσεις της ακόμα και σε αυτούς που δεν το “αξίζουν”, ανταποκρίνεται με σεβασμό και συνέπεια και ότι είναι λυπηρό να πορεύεσαι στη ζωή με μίσος, κακία, φθόνο και εκδίκηση.

-Τι θέλει να πεί δηλαδή η κυρία Πασχαλίδου, ότι όσα ανήθικα αναφέρει στο δημοσίευμα της για μένα, ήταν λόγια αγάπης και σεβασμού; 

-Γράφει επίσης η κυρία Πασχαλίδου, ότι, εμπλεκόμενη με τα κοινά, έχει διαχειριστεί πλήθος θεμάτων, αθόρυβα, χωρίς τυμπανοκρουσίες και αναφέρει ότι, θόρυβο κάνουν οι “τενεκέδες”.

-Να θυμίσω στην κυρία Πασχαλίδου ότι την περίοδο 2019 -2023 με την Διοίκηση του κυρίου Μανδαλιανού, ήταν καθημερινά στην επικαιρότητα κάνοντας πολύ θόρυβο, είτε για προβλήματα του Δήμου, είτε για προβλήματα στα κοιμητήρια, είτε ως διαμαρτυρόμενη ότι δεχόταν επιθέσεις από τον κύριο Μανδαλιανό.

Κοντή μνήμη έχει η κυρία Πασχαλίδου.

-Σύμφωνα με τα λεγόμενα της, να υποθέσω ότι την περίοδο εκείνη λειτουργούσε ως τενεκές;

-Γράφει η κυρία Πασχαλίδου ότι γίνεται συχνά στόχος και αφορμή χωρίς ουσιαστικό λόγο. Δηλαδή τα όσα αισχρά ψέματα έγραψε για μένα η κυρία Πασχαλίδου τα θεωρεί φυσιολογικά και δεν έπρεπε να της απαντήσω ανάλογα;

-Όποιος δεν θέλει να γίνεται στόχος κυρία Πασχαλίδου, κάθεται στ’ αυγά του και δεν επιτίθεται και κυρίως δεν επιτίθεται σε ανθρώπους έντιμους, καθαρούς. Γιατί αυτοί δεν έχουν να χάσουν τίποτα.

-Γράφει επίσης η κυρία Πασχαλίδου, ότι δεν θα απαντήσει σε ψέματα και “βλασφημίες”. 

-Κυρία Πασχαλίδου, εγώ για λόγους αξιοπρέπειας βρόντηξα την θέση του αντιδημάρχου και τον μισθό, ο οποίος είναι μεγαλύτερος από τον δικό σου, μέσα σε εννέα μήνες. Αν κάποιος μου έλεγε ότι εξαργύρωσα την προεκλογική μου στήριξη για τον μισθό, θα είχα παραιτηθεί από ντροπή την ίδια κιόλας στιγμή.

-Το ποιός λέει αλήθεια και ποιός λέει ψέματα, το αφήνω στην κρίση του κόσμου.

Υ.Γ. Ε, όχι και “βλασφημίες” κυρία Πασχαλίδου, πάει πολύ. Εκτός κι’ αν έχετε αγιοποιηθεί και δεν το γνωρίζουμε.