Η Μαρία Πασχαλίδου απάντησε με δημοσίευση της, σε μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας, στα γραφόμενα του Βασίλη Βόγγαλη στο άρθρο «Ποια η αλήθεια που η κυρία Πασχαλίδου είναι εξαφανισμένη από τα δρώμενα του Δήμου», αναφέροντας μεταξύ άλλων πως “συχνά γίνομαι στόχος κι αφορμή έτσι χωρίς ουσιαστικό λόγο, ίσως γιατί είναι εύκολο”.

Αναλυτικά…

Μου περιποιεί τιμή η αφιέρωση χρόνου και διάθεσης στο όνομά μου.

Κάποιοι γνωριζόμαστε χρόνια τώρα, και κάποιοι για πολύ λίγο…σε όλες μου τις σχέσεις προσπάθησα και προσπαθώ να ανταποκρίνομαι με σεβασμό και συνέπεια ακόμη και σε αυτούς που δεν το αξίζουν.

Είναι λυπηρό να πορεύεσαι σε αυτή την ζωή με κακία και μίσος, με εκδίκηση και φθόνο….

Εμπλεκόμενη με τα κοινά έχω διαχειριστεί πλήθος θεμάτων και πολλές φορές αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες, άλλωστε θόρυβο κάνουν οι τενεκέδες.

Όσο για την συνέπεια και αμεροληψία μου στα καθήκοντά μου, σε κανέναν δεν επιτρέπω να την αμφισβητεί. Δεν κρατάω μίση και κακίες κι αυτό το γνωρίζουν όσοι με ξέρουν….συχνά γίνομαι στόχος κι αφορμή έτσι χωρίς ουσιαστικό λόγο, ίσως γιατί είναι εύκολο, ίσως γιατί έτσι εξυπηρετείται η αθλιότητα, το ψέμα και ο μηδενισμός.

Κι όπως έλεγε ο αρχαίος τραγικός Αγάθων “Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει”.

Δεν θα απαντήσω σε ψέμματα και βλασφημίες και δεν θα ασχοληθώ με θορύβους… Θα πω… <<κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια>>.