Ο Δήμος μάζεψε πάνω από 60 τόνους μπάζα στην παράνομη χωματερή πάνω από τον Περιφερειακό
Περισσότερους από 60 τόνους μπάζα και κάθε λογής απορρίμματα μάζεψε ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου, μέσω της Αντιδημαρχίας Καθαριότητας, από την παράνομη χωματερή που βρίσκεται στην περιοχή Άνωθεν της Περιφερειακής Οδού, κοντά στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ. Πρόκειται…
