Πόσοι θα τολμούσαν να την αμφισβητήσουν ανοιχτά, αν είχε αναλάβει την δημαρχία;
Του Πέτρου Λεμπετλή (δημοσιογράφου που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου) Το πολιτικό τοπίο στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου θα ήταν σήμερα αγνώριστο, αν στη δεύτερη και καθοριστική Κυριακή των εκλογών είχε συμβεί εκείνη η περιβόητη “γκέλα” και η Μαρία Μανούκα είχε αναδειχθεί νικήτρια. Όχι γιατί...
