Αποκάλυψη: Η εμμονή και η παραβίαση νομοθεσίας του Δήμου για την νέα δικαστική του ήττα

Συνεχίζεται η ιστορία με την εμμονή – όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος – του Λευτέρη Αλεξανδρίδη, δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου, για την απόφαση του να γίνει προϊστάμενος ο κ. Μαυρίδης στο Νομικό Τμήμα του δήμου, μία θέση που “άνοιξε” με την έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, από την τωρινή διοίκηση.

Για την εξέλιξη της ιστορίας – που δημιουργεί και έχουμε θέσει πολλά ερωτήματα – σας έχουμε ενημερώσει αποκλειστικά, με πολλά άρθρα, με τελευταία την Αποκάλυψη: Για εμμονή μίας θέσης «σέρνεται» ο δήμος σε πέντε δικαστήρια!.

Τα πέντε δικαστήρια που έχει προχωρήσει η διοίκηση του δήμου είναι για να αλλάξει η απόφαση της Αποκεντρωμένης (δηλαδή ο δήμος στρέφεται εναντίον του γενικού γραμματέα και της Επιτροπή 152 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης) που έχει ακυρώσει τις αποφάσεις της διοίκησης και δεν επιτρέπει να γίνει προϊστάμενος ο κ. Μαυρίδης στο Νομικό Τμήμα του δήμου.

Και ενώ υπάρχουν οι αποφάσεις ακύρωσης, εμμένει ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου.

Μέχρι στιγμής, όχι μόνο ακυρώθηκε η τοποθέτηση του κ. Μαυρίδη δύο φορές ως προϊστάμενου στη Νομική Υπηρεσία του Δήμου, με ισάριθμες απορριπτικές αποφάσεις, αλλά και από τον Σεπτέμβριο δεν έχει οριστεί κανείς άλλος (εκ των υπολοίπων 3 δικηγόρων) ως προϊστάμενος, κάτι που είναι αντίθετο προς το Οργανόγραμμα που έχει ψηφίσει η ίδια η διοίκηση, ως προς την λειτουργία του Νομικού Τμήματος, δείχνοντας πως υπάρχει για αδιευκρίνιστους λόγους, εμμονή.

Αυτή την φορά σας αποκαλύπτουμε την απόφαση της 21ης Νοεμβρίου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης, με την οποία ακυρώθηκε και η νομιμοποίηση εκ μέρους του Δήμου, της προσφυγής που έκανε κατά της ακύρωσης του κ. Μαυρίδη ως προϊστάμενου με την πρόσφατη απόφαση της αποκεντρωμένης διοίκησης.

Ο λόγος ακύρωσης ήταν ακόμα πιο προβληματικός από την όλη διαχείριση του θέματος, καθώς έγινε παραβίαση της αρχής της αμεροληψίας – από μέρος της διοίκησης – που απαιτείται βάση νομοθεσίας.

Γίνεται όλος ο μηχανισμός του δήμου, ο δήμαρχος και η δημοτική επιτροπή να έχουν ένα και μοναδικό σκοπό, να γίνει ο κ. Μαυρίδης προϊστάμενος της Νομικής Υπηρεσίας, ακόμα και με παραβίαση της νομοθεσίας του Κράτους;

Να σημειώσουμε πως από αυτή την εμμονή που φαίνεται να υπάρχει στο συγκεκριμένο πρόσωπο και εκτίθεται ο δήμος με επαναλαμβανόμενα δικαστήρια, ήδη έχει χάσει τα δύο δικαστήρια, αναμένοντας τα επόμενα τρία.

Μπορεί να απαντήσει ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου για αυτή την εμμονή, ενώ έχει κριθεί πως υπάρχει και ασυμβίβαστο;

Κάνεις άλλος δεν είναι κατάλληλος για αυτή την θέση; 

Γιατί δέχεται η διοίκηση του δήμου να σέρνεται σε δικαστικές αίθουσες μέχρι να φτάσει στον ορισμό του συγκεκριμένου προϊσταμένου;

Υπάρχει κάποιο συμφέρον στην υπόθεση αυτή, αφού δεν μπορούν να δικαιολογηθούν οι τόσες πολλές πρόσφυγες και μάλιστα όλες να είναι εναντίον του δήμου;

Στις πόσες απορριπτικές αποφάσεις η διοίκηση θα δεχθεί ο δήμαρχος τις αποφάσεις αυτές;

Μήπως υπάρχουν ή θα υπάρξουν αποφάσεις του ίδιου, που βοηθούν ή θα βοηθήσουν την διοίκηση του δήμου σε κάποιες αποφάσεις;

Υγ1: “Η επιμονή του δήμου που εκπροσωπείται από τον ίδιο πάντα που θέλει διακαώς να γίνει προϊστάμενος (Γιάννης κερνά Γιάννης πίνει) δικαιώθηκε με μη τελεσίδικη απόφαση του 2026 η οποία δεν είναι εφαρμοστέα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία των εφέσεων. Επί του παρόντος λοιπόν διατηρείται σε ισχύ το ασυμβίβαστο που έχει κριθεί με απόφαση της αποκεντρωμένης”

Υγ2: Θα επανέλθουμε στο θέμα, γιατί είναι πολύ σημαντικό για την διαφάνεια του δήμου

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search