Εκδικητική και ανήθικη μετακίνηση υπαλλήλου από τον Δήμαρχο Κορδελιού Ευόσμου;
Τις τελευταίες ώρες έχουμε δημοσιεύσει δύο άρθρα που αλληλοσυμπληρώνουν την πληροφορία πως ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, χρησιμοποιώντας την “εξουσία” του (άσχετα που θα επρεπε να υπηρετεί τους δημότες) για να εκδικηθεί εργαζόμενο. Το ένα άρθρο ήταν η ανακοίνωση του πρώην δημάρχου, Κλεάνθη Μανδαλιανού, «Αντιμετώπιση υπαλλήλου ως “μετακινήσιμο αντικείμενο”...
