Μήπως ο Δήμος γίνεται «χρυσό πάπλωμα» σε βάρος των δημοτών για τη δυσοσμία;
Δημοτικό συμβουλίου για την δυσοσμία: Μήπως ο Δήμος γίνεται «χρυσό πάπλωμα» σε βάρος των δημοτών; Περί σύγκρουσης περιβαλλοντικής ευαισθησίας και δηλώσεων διγλωσσίας ή αντίθεσης με την πηγή και το αίτιο. Η πρόσφατη παρουσίαση των μετρήσεων δυσοσμίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού – Ευόσμου επανέφερε στο προσκήνιο ένα πρόβλημα...
